Relacja 2021 - HR Data Forum
HR Data Forum4 lutego 2021
8.30 - 9.00
Breakout session - Poznajmy się
Uczestnicy przybywający w Internecie na konferencję zostaną podzieleni na kilkuosobowe grupy (losowo) po to, by w bezpośredniej rozmowie za pomocą nowoczesnych systemów wideokonferencyjnych, mogli chwilę porozmawiać i dowiedzieć się: (1) skąd przybyli, (2) co ich zachęciło do udziału w HR Data Forum - czego chcieliby się dowiedzieć i czego na konferencji szukają, (3) czym sami mogliby się podzielić z innymi.
Przy okazji wcześniejsze pojawienie się uczestników pozwoli im sprawdzić funkcjonowanie sprzętu i oprogramowania po stronie użytkownika, poznać interfejs konferencji, zrozumieć ''jak wszystko działa''
9.00 - 9.10
Otwarcie konferencji
Evention
SESJA PLENARNA
9.10 - 9.30
Jakie dane HR wnosi do biznesu, by gwarantować mu sukces w nowej rzeczywistości.
Ostatni rok pokazał jak ważne jest uczenie się i szybkie adaptowanie do nowych warunków. By budować prawdopodobne scenariusze na przyszłość musimy bazować na danych, wyciągać wnioski, podejmować decyzje, często w czasach niepewności obarczone ryzykiem. Rola HR w pandemicznym świecie jest jeszcze ważniejsza, gdyż w nowej realności hybrydowej pracy, kryzysu zdrowia i biznesu, zaangażowany pracownik, lider, który dodaje sensu mojej pracy oraz organizacja budująca kulturę rozwoju tworzy coś więcej. Zamienia przeszkody w możliwości.
- Kiedy rodzi się strategia i czym są scenariusze
- Strategia bez planu i miar to mgliste marzenie
- Jak nawigować, by podążać do celu
- Czy HR w pandemicznym świecie ma większy wpływ na biznes?
Grupa Żywiec
9.30 - 9.50
Analityka i automatyzacja w procesach rekrutacji w odpowiedzi na wyzwania związane z Covid19
Choć wiele branż przechodzi kryzys związany z epidemią, są takie, które potrzebują właśnie teraz więcej rąk do pracy. Obecna sytuacja wymusza zmiany w sposobie pracy, ochronie pracowników, ale i w sposobie oraz analizach prowadzenia rekrutacji. Bezpośrednie spotkania z kandydatami, które jeszcze rok temu były standardem, obecnie stanowią dość duże ryzyko. Firmy zmieniają więc podejście do rekrutacji, bo zrezygnować z niej nie mogą.
Czy zatem można w obecnej sytuacji myśleć o optymalizacji tego procesu?
Jakie narzędzia zastosować do przeprowadzenie rekrutacji w bezpieczny sposób i szybciej niż dotychczas?
Jakie wskaźniki można analizować i poprawić przy zmianie podejścia do rekrutacji?
Jak automatycznie zbierać dane do ich wyliczenia?
Clarite Polska
Clarite Polska
9.50 - 10.10
O współpracy HR z innymi działami – jak zrozumieć wspólne potrzeby i na tej wiedzy budować właściwą strategię działania
HR ze względu na swoją specyfikę jest często porównywany do serca organizacji. Serce musi jednak współpracować z mózgiem i vice versa. Firma to jeden organizm - każdy narząd wnosi wartość dodaną, jednak musi zdrowo współpracować z całym ciałem i działać na jego rzecz. O tej współpracy będę właśnie mówić podczas swojego panelu. HR jest elementem całej strategii firmy. Prócz wiedzy merytorycznej ważna jest jednak kooperacja, ciągły dialog z biznesem i otwartość na jego potrzeby. Wtedy z „cichego pokoju na piętrze”, z tzw. funkcji wykonawczo- operacyjnej budujemy dział, który ma swoje miejsce przy biznesowym stole firmy.
Kancelaria Raczkowski
10.10 - 10.30
Jak zachować efektywność w nowej rzeczywistości
Nadzór nad pracą zdalną jest dużym wyzwaniem dla HR Managera. W dobie wszechobecnej cyfryzacji, narzędzia informatyczne wspierają każdy aspekt działania Firmy. Zaprezentujemy rozwiązania umożliwiające kontrolę i utrzymanie poziomu wydajności zespołów w specyficznych warunkach pracy zdalnej.
AZ Frame
10.30 - 10.45
Premiera raportu z II edycji Badania Analityki HR
Zapraszamy na prezentację wyników drugiego Badania Analityki HR w Polsce, przeprowadzonego wśród przedstawicieli działów HR w firmach działających na polskim rynku. Nadal zapraszamy do udziału w badaniu: https://policzhr.pl
HRrebels
10.45 - 11.15
Strategiczna mapa kompetencji analitycznych w HR - czyli co musi umieć organizacja aby czerpać korzyści z analityki HR
Analityka HR to stosunkowo nowe narzędzie w repertuarze jaki ma do wyboru HR. Nowość i brak standaryzacji w tym obszarze powoduje, że wielu firmom trudno jest zaplanować systematyczne działania pozwalające zbudować kompetencje analityczne w HR. Podczas wystąpienia omówię mapę kompetencji HR, która pozwoli w sposób metodyczny zaplanować wdrożenie rozwiązań people analytics w organizacji oraz określić, które kompetencje powinien zdobyć HR, a które inne działy w firmie.
Grupa Fideltronik
11.15 - 11.40
Przerwa na odwiedziny strefy expo
SESJE RÓWNOLEGŁE
ŚCIEŻKA STRATEGICZNA
ŚCIEŻKA SPECJALISTYCZNA
11.40 - 12.10
HR i praca zdalna – przelotny romans czy trwały związek? Jak będzie wyglądać rzeczywistość po pandemii?
Część pracowników nie może się doczekać, by wrócić do biura. Innych trzeba będzie do powrotu mocno zachęcać. Jedno jest pewne – model pracy hybrydowej zostanie z nami na długo. Oznacza to duże wyzwania – jak zmieni się wykorzystanie biur, czy organizacja spotkań dla całej firmy? Jak sprawić, by pracownicy czuli się w biurze bezpiecznie? Jakie narzędzia technologiczne mogą sprawić, że pracownicy chętniej wrócą do biura, a nam, HRowcom, pozwolą zarządzić zmieniającymi się wymaganiami – zarówno pracowników, jak i regulatorów? Zapraszam do wystąpienia o lekcjach z pandemii na przykładzie firmy technologicznej.
NTT Ltd.
Wideo-weryfikacja w procesach HR
Znalezienie odpowiedniego kandydata i podjęcie decyzji o współpracy nie kończy procesu rekrutacji.
W czasach pandemii i obowiązkowej pracy zdalnej konieczna może okazać się zdalna weryfikacja tożsamości przyszłego pracownika. W takich momentach z pomocą przychodzi system wideo-weryfikacji. To rozwiązanie powszechnie wykorzystywane w branży finansowej, co jest gwarantem jego niezawodności i bezpieczeństwa.
Wideo-weryfikacja pozwala bezpiecznie i sprawnie realizować różne procesy HR-owe, w których niezbędnym elementem jest konieczność potwierdzenia tożsamości.
Grupa ProService Finteco
12.10 - 12.40
Dyrektor HR jako partner CFO – dobre dane i odpowiednie narzędzia to większa trafność decyzji i realne oszczędności.
Skuteczność HR zależy od dobrego zrozumienia z innym funkcjami, coraz lepiej nam HR-om idzie zrozumienie się z biznesem to zasługa modelu HRBP. Patrząc jednak dalej nie jest tak łatwo porozumieć się z finansami a to one przynajmniej w korporacjach kręcą światem biznesu i to przez pryzmat ich danych podejmowane są decyzje zarządzających. Bazując na historii budowania naszego wspólnego zrozumienia i zaufania pokażemy jak po pierwsze budowaliśmy wspólny język i dlaczego oczywiste dla jednej strony nie jest oczywiste dla 2, co nie oznacza, że oba punkty widzenia nie są poprawne. I żeby wszystko było jasne nie tylko my musieliśmy się dogadać a przede wszystkim nasze zespoły merytoryczne. Pokażemy też pułapki w jakie wpadamy w miejscach styku.
Najważniejsze KPI rekrutacyjne, czyli jak optymalizować proces nie tracąc na dobrym candidate experience?
Niedawne badania pokazują że 71% pytanych firm uznaje analitykę HR za jeden z najważniejszych priorytetów, równocześnie tylko 8 % respondentów przyznało, że posiadają użyteczne dane. Pokazuje to bardzo ciekawą dysproporcję pomiędzy powszechną narracją na temat roli podejmowania decyzji na bazie twardych danych a faktycznym zbieraniem przez organizacje takich informacji. W swojej prezentacji będę starał się pokazać dobre praktyki w wyborze najważniejszych danych analitycznych oraz to, jak je wykorzystywać w bieżącej pracy, aby usprawnić proces rekrutacji.
softgarden e-recruting
12.40 - 13.10
Employee Experience Data - jak mierzyć i przełożyć dane z EX na działania wpływające na wyniki biznesowe?
Employee Experience to ostatnio modny trend. Jak jednak mierzyć regularnie doświadczenia pracowników w skali globalnej i jak je wykorzystać, aby mieć realny wpływ na wyniki biznesowe? Przedstawię Państwu praktyczny case study OLX Group pokazujący, jak badamy doświadczenia pracowników (Employee Experience) stosując metodologię z obszaru Customer Experience oraz jak je wykorzystujemy, aby zwiększyć efektywność naszej organizacji i przynieść realne efekty biznesowe. Zaprezentuję przykłady zastosowania danych EX do podniesienia efektywności managerskiej oraz minimalizowania ryzyka odejścia pracowników.
OLX Group
Rzecz o sprawiedliwości, czyli jak wdrożyliśmy system wynagradzania oparty o wskaźniki ekonomiczne
Case study stworzenia klastrów wynagrodzeń dla Pracowników Retail w oparciu o wskaźniki ekonomiczne – koncepcja techniczna, współpraca z kontrolingiem, komunikacja i lessons learnt.
Vision Express
Vision Express
13.10 - 13.40
Data Driven Organization, czyli jak zbudować system badania doświadczeń pracowników, aby wspierać transformację organizacji.
Case study Philip Morris International obrazujący, jak zbudowaliśmy system badania doświadczeń pracowników, aby umożliwić podejmowanie analitycznych decyzji podczas globalnej transformacji organizacji. W swojej prezentacji skupię się na drodze, jaką przeszliśmy od stworzenia map doświadczeń pracowników w oparciu o interakcje z nimi oraz konsultacje z biznesem, poprzez scentralizowanie badań pracowników, aż do wypracowania systemu ich analizy i wdrażania działań naprawczych. Podzielę się także tym, czego się nauczyliśmy: jakie są naszym zdaniem kluczowe czynniki sukcesu takiego systemu oraz jakich pułapek warto unikać.
Philip Morris International
Jak prezentować dane HR, aby były zrozumiałe i przekonujące dla biznesu?
Czy prezentacja danych zawsze musi kojarzyć się z nudą? Czy liczby mogą opowiadać wciągające historie? Podczas wystąpienia opowiem o Data Storytellingu, czyli potężnym narzędziu każdego analityka danych HR. Jak dane, ich wizualizacja i narracja łączą się. I jak stać się partnerem dla zarządu, pomagając decydentom podejmować trafne decyzje, dzięki budowaniu znaczenia stojącego za naszymi danymi.
WAGO ELWAG
13.40 - 14.00
Przerwa na odwiedziny stoisk partnerów
14.00 - 15.00
SESJE DYSKUSYJNE
Równoległe dyskusje to element konferencji angażujący wszystkich uczestników. Ta sesja ma kilka celów. Po pierwsze, bezpośrednią wymianę opinii i doświadczeń w ramach konkretnego zagadnienia, interesującego daną grupę uczestników. Po drugie – możliwość spotkania i rozmowy z prowadzącym dane roundtable – wybraliśmy bowiem do ich prowadzenia osoby o dużej wiedzy i doświadczeniu. Sesja roundtables to bardzo szerokie spektrum tematów i bogate grono ekspertów w roli prowadzących – tak, aby każdy uczestnik konferencji mógł znaleźć interesującą go najbardziej dyskusję i poznać w ten sposób innych uczestników zainteresowanych tą samą tematyką.
Rotacja pracowników – analiza kosztów i wpływu na biznes
Czy odejście pracownika powoduje jedynie koszt zrekrutowania i szkolenia jego następcy? Jaki wpływ na zespół może mieć odejście kluczowych osób? Jak zidentyfikować kluczowe osoby w zespole? Czy rekrutacja ma wpływ na czas późniejszej pracy wybranych kandydatów?
Clarite Polska
Pracownik idealny? Jakich kompetencji poszukiwać u kandydatów do działów HR silnie opartych na analityce?
Jak ważna jest komunikatywności, kreatywność, samodzielność, analityczne podejście vs znajomość zagadnień statystycznych, narzędzi wspomagających analizy (DAX, Python) oraz narzędzi wizualizujących dane (Power BI, Tableau)? Gdzie szukać ekstrawertycznych analityków, którzy będą w stanie zaprezentować wynik swoich analiz i przekazać w sposób zrozumiały wnioski?
Orange
Orange Polska
Po co nam oceny? I jak wyciągnąć z nich jak największą wartość dla pracowników, ale i managementu?
Jakie cechy powinien mieć proces oceny, aby był jak najbardziej wartościowy z pkt widzenia pracownika, przełożonego i organizacji? Z czego wynikają różnice potrzeb i czy można je zniwelować? Performance Measurement vs Performance Development - gdzie dzisiaj jest nasza organizacja vs gdzie chcielibyśmy być?
Nie od razu Kraków zbudowano – jak krok po kroku zbudować dział HR oparty na danych?
Od czego zacząć? Jakie wskaźniki mierzyć (i jak je mierzyć), aby można je było analizować i przedstawiać zespołowi zarządzającemu? „Wskaźnikowe must have” i wszystkie inne potrzebne dane do analiz personalnych. Które wskaźniki personalne są ważne dla funkcjonowania i rozwoju firmy? Z czego korzystamy (z jakich narzędzi) przy analizie danych personalnych? Jak często i komu raportować oraz przedstawiać dane (jeżeli nie musimy tego robić).
Danone
Pomiar efektywności pracowników zdalnych w dobie COVID19
Czy pomiar efektywności pracy zdalnej jest zawsze możliwy? Czy warto go mierzyć, a może oprzeć się na zaufaniu? Jaką wartość dla firmy niesie pomiar efektywności pracowników zdalnych? Jeżeli mierzyć to co i z wykorzystaniem jakich wskaźników i narzędzi?
Yves Rocher Polska
Porozmawiajmy o fundamentach: Jak formułować właściwe pytania, aby uzyskać potrzebne nam odpowiedzi? (Choć niekoniecznie takie, jakich oczekujemy).
Skuteczne pytania - czyli jakie? Czy trzeba przygotować się do zadawania pytań? Czy można odpowiadać pytaniem na pytanie w biznesie? Kultura zadawania pytań - czy można ją wdrożyć w organizacji?
Franke Group
15.00 - 15.10
Zakończenie konferencji
Evention
15.30 - 17.00
Fakultatywne miniwarsztaty: Tworzenie rekomendacji stawki wynagrodzenia podstawowego w oparciu o dostępne dane - czyli balansowanie pomiędzy nauką a sztuką.
Opis: Płaca podstawowa to fundament relacji transakcyjnej pomiędzy pracownikiem a firmą. Wynagrodzenie pracownika ustala się przy zatrudnieniu na bazie oczekiwań pracownika oraz polityki wynagradzania w firmie. Wynagrodzenie podstawowe przeważnie ulega zmianie raz w roku. Zarówno przy ustalaniu stawki zatrudnienia jak i przy określaniu wysokości podwyżki (cykl podwyżkowy / awans / kontroferta) pomocne jest myślenie analityczne oraz trzymanie się mocnej zasady racjonalności. Celem warsztatu jest wzmocnienie kompetencji racjonalnego ustalania stawki podstawowej pracownika przez HR i przełożonego.
Plan warsztatów:
Będziemy wspólnie pracowali nad case study na bazie poniższej checklisty.
- Zarysowanie kontekstu strategicznego i taktycznego w zakresie określania stawki płacowej.
- Identyfikowanie czynników wpływających na percepcję płacy przez pracownika oraz jego menedżera.
- Średnio- i długoterminowe zarządzanie płacą podstawową pracownika.
- Identyfikowanie dostępnych danych kluczowych do podjęcia racjonalnej decyzji o wysokości wynagrodzenia / podwyżki.
- Formułowanie rekomendacji i jej uzasadnianie.
- Monitoring racjonalności decyzyjnej w zakresie płacy podstawowej.
Uczestnicy warsztatów: Warsztaty adresowane są do przełożonych (people managers), HRBP oraz analityków i menedżerów ds. wynagrodzeń.
Korzyści z udziału:
- zwiększenie siły uzasadniania decyzji płacowych
- zrozumienie niuansów związanych z wynagrodzeniem podstawowym oraz jego wpływem na motywację pracownika
- poznanie efektywnego schematu współpracy między linią biznesową pracownika, Compensation & Benefit Menedżerem (CoE) oraz HRBP
Wymagania:
- otwarty umysł i konstruktywne, krytyczne myślenie o polityce i praktyce wynagradzania
- gotowość do dzielenia się własnym doświadczeniem i przemyśleniami z uczestnikami warsztatu przy jednoczesnym szacunku dla planu warsztatu (efektywne współgospodarowanie wspólnym czasem wraz z prowadzącym warsztat).
- włączona kamera (pokazanie twarzy)
Na warsztaty obowiązują zapisy.
Prowadzenie:
AXA XL
Prelegenci HR Data Forum 2021
Andrzej Borczyk
Członek Rady Programowej HR Data Club, Dyrektor Personalny, Członek Zarządu
Grupa Żywiec
Małgorzata Górska
Członek HR Data Club, People, Culture & Internal Communication Director
Kancelaria Raczkowski
Mariusz Olszewski
Członek Rady Programowej HR Data Club, Dyrektor Analytics & Automation
Clarite Polska
Krzysztof Wiśniak
Członek Rady Programowej HR Data Club, Senior HR Manager, Operations, Central Europe & Nordics
Danone
Andrzej Borczyk
Grupa Żywiec
Małgorzata Górska
Kancelaria Raczkowski
Mariusz Olszewski
Clarite Polska
Krzysztof Wiśniak
Danone
Rada Programowa HR Data Forum 2021
Andrzej Borczyk
Członek Rady Programowej HR Data Club, Dyrektor Personalny, Członek Zarządu
Grupa Żywiec
Izabella Krzywosądzka-Pajdak
Członek Rady Programowej HR Data Club, HR Business Partner
Enea Centrum SSC
Łukasz Pietrzak
Członek Rady Programowej HR Data Club, Dyrektor Biura Wynagrodzeń i Obsługi Personelu
Grupa Neuca
Krzysztof Wiśniak
Członek Rady Programowej HR Data Club, Senior HR Manager, Operations, Central Europe & Nordics
Danone
Magdalena Wróbel
Członek Rady Programowej HR Data Club, Dyrektor Naczelny ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
KGHM Polska Miedź
Andrzej Borczyk
Grupa Żywiec
Izabella Krzywosądzka-Pajdak
Enea Centrum SSC
Łukasz Pietrzak
Grupa Neuca
Krzysztof Wiśniak
Danone
Magdalena Wróbel
KGHM Polska Miedź
ORGANIZATOR
Evention
Evention to spółka specjalizująca się w podnoszeniu wartości spotkań biznesowych. W Evention wydarzenia biznesowe traktujemy jako integralny i trudny do zastąpienia element budowania relacji i poprawy efektywności tych relacji pomiędzy firmami i tworzącymi je ludźmi. Trzonem działalności spółki są spotkania realizowane w formule ‚custom event’, w których kluczową rolę odgrywa zaangażowanie uczestników w całym procesie przygotowania wydarzenia. Szukamy innowacyjnych form realizacji spotkań, tak by odpowiadało to obecnym aspiracjom, oczekiwaniom i potrzebom menedżerów.
Evention
Evention to spółka specjalizująca się w podnoszeniu wartości spotkań biznesowych. W Evention wydarzenia biznesowe traktujemy jako integralny i trudny do zastąpienia element budowania relacji i poprawy efektywności tych relacji pomiędzy firmami i tworzącymi je ludźmi. Trzonem działalności spółki są spotkania realizowane w formule ‚custom event’, w których kluczową rolę odgrywa zaangażowanie uczestników w całym procesie przygotowania wydarzenia. Szukamy innowacyjnych form realizacji spotkań, tak by odpowiadało to obecnym aspiracjom, oczekiwaniom i potrzebom menedżerów.PARTNER GENERALNY
CLARITE Polska
CLARITE Polska S.A. jest firmą z ugruntowaną pozycją na rynku dostawców zaawansowanych rozwiązań IT, wpisaną na listę RCB firm obsługujących infrastrukturę krytyczną Państwa. Firma posiada autoryzację wiodących producentów oprogramowania, posiada ponad 150 certyfikatów oraz ponad 35 wykwalifikowanych inżynierów zdolnych do reagowania na dynamiczne zmiany rynkowe. Działamy w obszarze Integracji Systemów, rozwiązań klasy ECM/BPM a od roku 2019 wzbogaciliśmy ofertę o takie obszary jak: Zaawansowana Analityka, Data Science, Artificial Intelligence, Data Governance, Robotic Process Automation, Data Security.
Oferta firmy w obszarze Data Analytics & Automation skierowana jest szczególnie do działów HR, Działu Finansowego, Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta. Dla tych odbiorców szczególnie ważne jest prawidłowe zaprojektowanie i przygotowanie modeli analitycznych oraz przygotowanie warstwy raportowej, bazującej na danych o dobrej jakości jak również zapewnienie bezpieczeństwa samych danych. Automatyzacją procesów (RPA) wsparta nową generacją inteligentnych chatbotów pomoże natomiast w optymalnym wykorzystaniu zasobów ludzkich organizacji wspomagając realizację żmudnych i powtarzalnych procesów biznesowych.
Nasze mocne strony to doświadczenie i wiedza, specjalizacja i koncentracja, unikalna metodyka i podejście.
CLARITE Polska
CLARITE Polska S.A. jest firmą z ugruntowaną pozycją na rynku dostawców zaawansowanych rozwiązań IT, wpisaną na listę RCB firm obsługujących infrastrukturę krytyczną Państwa. Firma posiada autoryzację wiodących producentów oprogramowania, posiada ponad 150 certyfikatów oraz ponad 35 wykwalifikowanych inżynierów zdolnych do reagowania na dynamiczne zmiany rynkowe. Działamy w obszarze Integracji Systemów, rozwiązań klasy ECM/BPM a od roku 2019 wzbogaciliśmy ofertę o takie obszary jak: Zaawansowana Analityka, Data Science, Artificial Intelligence, Data Governance, Robotic Process Automation, Data Security. Oferta firmy w obszarze Data Analytics & Automation skierowana jest szczególnie do działów HR, Działu Finansowego, Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta. Dla tych odbiorców szczególnie ważne jest prawidłowe zaprojektowanie i przygotowanie modeli analitycznych oraz przygotowanie warstwy raportowej, bazującej na danych o dobrej jakości jak również zapewnienie bezpieczeństwa samych danych. Automatyzacją procesów (RPA) wsparta nową generacją inteligentnych chatbotów pomoże natomiast w optymalnym wykorzystaniu zasobów ludzkich organizacji wspomagając realizację żmudnych i powtarzalnych procesów biznesowych. Nasze mocne strony to doświadczenie i wiedza, specjalizacja i koncentracja, unikalna metodyka i podejście.PARTNERZY MERYTORYCZNI
AZ Frame
Firma AZ Frame powstała jako połączenie wiedzy i kompetencji inżynierskich w zakresie systemów otwartych, zamkniętych oraz ich migracji i integracji z systemami otwartymi. Specjalizujemy się we wspieraniu klientów w zarządzaniu i zapewnieniu jakości ich danych. Dzięki wiedzy specjalistycznej w różnych dziedzinach przetwarzania danych, pomagamy w ocenie, ulepszaniu i monitorowaniu jakości oraz spójności danych. Oferujemy wysokiej klasy narzędzia firmy Precisely, która powstała z połączenia doświadczeń firm Syncsort oraz Pitney Bowes Software & Data. Kompleksowe rozwiązania firmy Precisely zawierają szeroko rozumiane produkty do zarządzania danymi, m.in. narzędzia do zapewnienia jakości danych (profilowanie danych, weryfikacja, czyszczenie danych, analiza lokalizacji) oraz integracji danych pochodzących z wielu źródeł. Oferta Precisely została doceniona przez firmę Gartner, która w swoim najnowszym raporcie pozycjonuje ich w grupie liderów na rynku DG i DQM. W tym roku AZ Frame otrzymała tytuł diamentowego partnera firmy Precisely.NTT
NTT Ltd. jest globalną firmą dostarczającą rozwiązania technologiczne. Pracujemy z partnerami na całym świecie, by osiągnąć najlepsze wyniki biznesowe dzięki inteligentnym rozwiązaniom opartym o analitykę danych, zdalną współpracę i najnowsze produkty cyberbezpieczeństwa. Nasze rozwiązania pozwalają firmom przechodzić cyfrową transformację - chmura hybrydowa, data center, contact center, współpraca na odległość czy wdrożenia z zakresu infrastruktury IT to obszary, w których jesteśmy ekspertami. Jako globalna firma ICT zatrudniamy ponad 40 tysięcy osób w 57 krajach. Wierzymy, że razem tworzymy przyszłość opartą na współpracy. Odwiedź nas na: www.hello.global.nttProService Finteco
Grupa ProService Finteco dostarcza kompleksowe rozwiązania IT oraz usługi dla instytucji finansowych. W skład grupy wchodzą spółki: ProService Finteco, makeitright i Turbine Analytics.
ProService Finteco to lider w sektorze firm finansowych zapewniający usługi i rozwiązania technologiczne dla funduszy inwestycyjnych i emerytalnych, firm ubezpieczeniowych oraz banków. Spółka wspiera procesy dystrybucji produktów i usług finansowych oraz obsługę klientów detalicznych i korporacyjnych.
Makeitright dostarcza narzędzia Test Automation (TA) i Robotic Process Automation (RPA). Dzięki własnej platformie Power Farm i zastosowaniu najnowszych technologii z zakresu automatyzacji, robotyzacji i sztucznej inteligencji, jest gwarantem optymalizacji i zwiększenia efektywności procesów biznesowych dla wszystkich sektorów.
Turbine Analytics to firma technologiczna, wyspecjalizowana w dostarczaniu oprogramowania dla Asset i Risk Managerów. Oferuje instytucjom finansowym profesjonalne, a jednocześnie intuicyjne i proste w obsłudze systemy oraz usługi doradcze związane z zarządzaniem ryzykiem, portfelem inwestycyjnym, tradingiem oraz działalnością operacyjną.RSC Rudzińska Serwińska Consulting
RSC to firma doradcza działająca w obszarze Kapitału Ludzkiego. Pracujemy w oparciu o dwa podstawowe parametry: 20 lat doświadczenia w obszarze executive search zdobyte w największych międzynarodowych firmach doradztwa personalnego, oraz o dogłębne zrozumienie specyfiki rynku polskiego.
Jesteśmy ekspertami w poszukiwaniu najlepszych profesjonalistów w swoich dziedzinach, którzy kreują wzrost wartości firmy.
Szeroka wiedza rynkowa, zdobyta w drodze realizacji projektów executive search, stanowi bogaty benchmark pomocny w innego typu projektach tj. Management Audit czy Assessment Center.
RSC wyróżnia umiejętność wnikliwej analizy potrzeb Klienta i trafnego doboru kandydatów nie tylko pod względem kompetencji merytorycznych lecz także dopasowania do kultury organizacyjnej i specyfiki naszych Klientów. Jest dla nas niezwykle ważnym zrozumienie, jak Klient definiuje swoją kulturę, tj. styl współpracy i komunikacji wewnątrz firmy, model współpracy zewnętrznej, dynamikę działania, stopień uprocesowienia, itp.
Przykładamy również wielką wagę do jakości naszych usług, sposobu przekazywania informacji, poufności danych oraz wiarygodności referencji.
RSC – jako część międzynarodowej grupy Friisberg & Partners (patrz: www.friisberg.com) – może oferować projekty międzynarodowe, udział Konsultantów zagranicznych w realizacji projektów oraz korzystać z międzynarodowego know-how Partnerów.
softgarden
softgarden to dostawca oprogramowania wspierającego firmy w zarządzaniu rekrutacją, efektywnym prowadzeniu działań employer brandingu i kreowaniu pozytywnego candidate experience.
Działamy w modelu SaaS, oferując klientom rozbudowany system ATS wzbogacony o aplikację mobilną dla zespołów rekrutacyjnych, zintegrowane rozwiązanie do rozmów wideo z kandydatami oraz dodatkowe funkcjonalności, takie jak: kreator Strony Kariery Pro, Manager Rekomendacji i Rozwiązanie Feedback. Mamy 1000 klientów w całej Europie, a za naszym pośrednictwem aplikuje ponad milion kandydatów rocznie.
softgarden pozwala na prowadzenie rekrutacji w 100% online z wykorzystaniem narzędzi dostępnych w systemie oraz stały pomiar i monitorowanie jej wskaźników efektywności. Rozwiązanie ATS softgarden jest certyfikowane ISO 9001.
AZ Frame
Firma AZ Frame powstała jako połączenie wiedzy i kompetencji inżynierskich w zakresie systemów otwartych, zamkniętych oraz ich migracji i integracji z systemami otwartymi. Specjalizujemy się we wspieraniu klientów w zarządzaniu i zapewnieniu jakości ich danych. Dzięki wiedzy specjalistycznej w różnych dziedzinach przetwarzania danych, pomagamy w ocenie, ulepszaniu i monitorowaniu jakości oraz spójności danych. Oferujemy wysokiej klasy narzędzia firmy Precisely, która powstała z połączenia doświadczeń firm Syncsort oraz Pitney Bowes Software & Data. Kompleksowe rozwiązania firmy Precisely zawierają szeroko rozumiane produkty do zarządzania danymi, m.in. narzędzia do zapewnienia jakości danych (profilowanie danych, weryfikacja, czyszczenie danych, analiza lokalizacji) oraz integracji danych pochodzących z wielu źródeł. Oferta Precisely została doceniona przez firmę Gartner, która w swoim najnowszym raporcie pozycjonuje ich w grupie liderów na rynku DG i DQM. W tym roku AZ Frame otrzymała tytuł diamentowego partnera firmy Precisely.NTT
NTT Ltd. jest globalną firmą dostarczającą rozwiązania technologiczne. Pracujemy z partnerami na całym świecie, by osiągnąć najlepsze wyniki biznesowe dzięki inteligentnym rozwiązaniom opartym o analitykę danych, zdalną współpracę i najnowsze produkty cyberbezpieczeństwa. Nasze rozwiązania pozwalają firmom przechodzić cyfrową transformację - chmura hybrydowa, data center, contact center, współpraca na odległość czy wdrożenia z zakresu infrastruktury IT to obszary, w których jesteśmy ekspertami. Jako globalna firma ICT zatrudniamy ponad 40 tysięcy osób w 57 krajach. Wierzymy, że razem tworzymy przyszłość opartą na współpracy. Odwiedź nas na: www.hello.global.nttProService Finteco
Grupa ProService Finteco dostarcza kompleksowe rozwiązania IT oraz usługi dla instytucji finansowych. W skład grupy wchodzą spółki: ProService Finteco, makeitright i Turbine Analytics. ProService Finteco to lider w sektorze firm finansowych zapewniający usługi i rozwiązania technologiczne dla funduszy inwestycyjnych i emerytalnych, firm ubezpieczeniowych oraz banków. Spółka wspiera procesy dystrybucji produktów i usług finansowych oraz obsługę klientów detalicznych i korporacyjnych. Makeitright dostarcza narzędzia Test Automation (TA) i Robotic Process Automation (RPA). Dzięki własnej platformie Power Farm i zastosowaniu najnowszych technologii z zakresu automatyzacji, robotyzacji i sztucznej inteligencji, jest gwarantem optymalizacji i zwiększenia efektywności procesów biznesowych dla wszystkich sektorów. Turbine Analytics to firma technologiczna, wyspecjalizowana w dostarczaniu oprogramowania dla Asset i Risk Managerów. Oferuje instytucjom finansowym profesjonalne, a jednocześnie intuicyjne i proste w obsłudze systemy oraz usługi doradcze związane z zarządzaniem ryzykiem, portfelem inwestycyjnym, tradingiem oraz działalnością operacyjną.RSC Rudzińska Serwińska Consulting
RSC to firma doradcza działająca w obszarze Kapitału Ludzkiego. Pracujemy w oparciu o dwa podstawowe parametry: 20 lat doświadczenia w obszarze executive search zdobyte w największych międzynarodowych firmach doradztwa personalnego, oraz o dogłębne zrozumienie specyfiki rynku polskiego.Jesteśmy ekspertami w poszukiwaniu najlepszych profesjonalistów w swoich dziedzinach, którzy kreują wzrost wartości firmy.
Szeroka wiedza rynkowa, zdobyta w drodze realizacji projektów executive search, stanowi bogaty benchmark pomocny w innego typu projektach tj. Management Audit czy Assessment Center.
RSC wyróżnia umiejętność wnikliwej analizy potrzeb Klienta i trafnego doboru kandydatów nie tylko pod względem kompetencji merytorycznych lecz także dopasowania do kultury organizacyjnej i specyfiki naszych Klientów. Jest dla nas niezwykle ważnym zrozumienie, jak Klient definiuje swoją kulturę, tj. styl współpracy i komunikacji wewnątrz firmy, model współpracy zewnętrznej, dynamikę działania, stopień uprocesowienia, itp.
Przykładamy również wielką wagę do jakości naszych usług, sposobu przekazywania informacji, poufności danych oraz wiarygodności referencji.
RSC – jako część międzynarodowej grupy Friisberg & Partners (patrz: www.friisberg.com) – może oferować projekty międzynarodowe, udział Konsultantów zagranicznych w realizacji projektów oraz korzystać z międzynarodowego know-how Partnerów.
softgarden
softgarden to dostawca oprogramowania wspierającego firmy w zarządzaniu rekrutacją, efektywnym prowadzeniu działań employer brandingu i kreowaniu pozytywnego candidate experience. Działamy w modelu SaaS, oferując klientom rozbudowany system ATS wzbogacony o aplikację mobilną dla zespołów rekrutacyjnych, zintegrowane rozwiązanie do rozmów wideo z kandydatami oraz dodatkowe funkcjonalności, takie jak: kreator Strony Kariery Pro, Manager Rekomendacji i Rozwiązanie Feedback. Mamy 1000 klientów w całej Europie, a za naszym pośrednictwem aplikuje ponad milion kandydatów rocznie. softgarden pozwala na prowadzenie rekrutacji w 100% online z wykorzystaniem narzędzi dostępnych w systemie oraz stały pomiar i monitorowanie jej wskaźników efektywności. Rozwiązanie ATS softgarden jest certyfikowane ISO 9001.MECENAS
HRrebels
HRrebels to kompleksowy HUB ekspercki skupiony na łączeniu miękkich i twardych aspektów HR i EB. Przełamujemy HRowe stereotypy, wprowadzając zwinność i digitalizację do każdego procesu: od badań i strategii, po narzędzia.
Marka HRrebels powstała w odpowiedzi na narastające tempo zmian biznesowych i technologicznych. W świecie VUCA działy HR potrzebują coraz mocniejszego wsparcia w obszarze technologii, badań, strategii i optymalizacji procesów.
HRrebels
HRrebels to kompleksowy HUB ekspercki skupiony na łączeniu miękkich i twardych aspektów HR i EB. Przełamujemy HRowe stereotypy, wprowadzając zwinność i digitalizację do każdego procesu: od badań i strategii, po narzędzia. Marka HRrebels powstała w odpowiedzi na narastające tempo zmian biznesowych i technologicznych. W świecie VUCA działy HR potrzebują coraz mocniejszego wsparcia w obszarze technologii, badań, strategii i optymalizacji procesów.WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA
HR Data Club
HR Data Club to społeczność zrzeszająca profesjonalistów HR, dla których analityka pełni kluczową rolę w HR oraz w strategii firmy. Zadaniem HR Data Club jest integracja środowiska, budowa platformy wymiany wiedzy i doświadczeń oraz networkingu wśród profesjonalistów HR, dla których analityka pełni kluczową rolę w HR oraz w strategii firmy. HR Data Club swoją działalność realizuje poprzez zaplanowane cykliczne spotkania sprzyjające integracji środowiska. Zapraszamy do uczestnictwa w społeczności. Oferujemy przestrzeń, której do tej pory w Polsce brakowało, a która pozwala ekspertom HR na zawodowe rozmowy, budowanie relacji oraz dostęp do unikatowej wiedzy i doświadczeń. Więcej na stronie: https://hrdataclub.pl
HR Data Club
HR Data Club to społeczność zrzeszająca profesjonalistów HR, dla których analityka pełni kluczową rolę w HR oraz w strategii firmy. Zadaniem HR Data Club jest integracja środowiska, budowa platformy wymiany wiedzy i doświadczeń oraz networkingu wśród profesjonalistów HR, dla których analityka pełni kluczową rolę w HR oraz w strategii firmy. HR Data Club swoją działalność realizuje poprzez zaplanowane cykliczne spotkania sprzyjające integracji środowiska. Zapraszamy do uczestnictwa w społeczności. Oferujemy przestrzeń, której do tej pory w Polsce brakowało, a która pozwala ekspertom HR na zawodowe rozmowy, budowanie relacji oraz dostęp do unikatowej wiedzy i doświadczeń. Więcej na stronie: https://hrdataclub.plPATRONAT SPOŁECZNOŚCIOWY
Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner
Koncepcja zmiany i rozwoju roli specjalisty HR w kierunku HR Business Partnera staje się ostatnio jednym z głównych nurtów praktyki w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Wciąż jednak trudno o usystematyzowanie standardów zawodu. To powód, dla którego powołaliśmy Stowarzyszenie, które ma służyć całemu środowisku HR Business Partnerów.
Celem Stowarzyszenia jest budowanie społeczności specjalistów HR Business Partner w Polsce, upowszechnienie stosowania wiedzy i dobrych praktyk HR w organizacjach, a także budowanie i wspieranie środowiska osób profesjonalnie zajmujących się procesami zarządzania zasobami ludzkimi. Priorytetem są też działania na rzecz promowania nowoczesnych rozwiązań, tworzenia standardów kompetencyjnych ról zawodowych, a także przygotowywanie i upowszechnienie odpowiednich narzędzi IT.
Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner
Koncepcja zmiany i rozwoju roli specjalisty HR w kierunku HR Business Partnera staje się ostatnio jednym z głównych nurtów praktyki w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Wciąż jednak trudno o usystematyzowanie standardów zawodu. To powód, dla którego powołaliśmy Stowarzyszenie, które ma służyć całemu środowisku HR Business Partnerów. Celem Stowarzyszenia jest budowanie społeczności specjalistów HR Business Partner w Polsce, upowszechnienie stosowania wiedzy i dobrych praktyk HR w organizacjach, a także budowanie i wspieranie środowiska osób profesjonalnie zajmujących się procesami zarządzania zasobami ludzkimi. Priorytetem są też działania na rzecz promowania nowoczesnych rozwiązań, tworzenia standardów kompetencyjnych ról zawodowych, a także przygotowywanie i upowszechnienie odpowiednich narzędzi IT.PATRONAT MEDIALNY
HRPolska.pl
HRPolska.pl to portal pasjonatów branży Human Resources, ludzi stosujących wiedzę opartą na dowodach i praktycznym działaniu. To strategiczne miejsce praktyków HR, których inspirujemy w codziennej pracy. Centrum najnowszych wydarzeń HR, publikacji artykułów branżowych, recenzji książek, praktycznych narzędzi, ważnych informacji prawnych oraz prezentacji ofert pracy.
Zapraszamy do wymiany doświadczeń osoby zainteresowane rozwojem branży HR. Naszym celem jest zbudowanie silnej społeczności, wspierającej się w zakresie informacyjnym, merytorycznym i narzędziowym.Marka Pracodawcy
MarkaPracodawcy.pl największy w Polsce serwis poświęcony tylko zagadnieniom employer branding. Inspirujemy i wspieramy działania pracodawców zmierzających do poprawy wizerunku swojej Marki Pracodawcy . MarkaPracodawcy.pl to wiedza, newsy i case study przeznaczone dla kadry zarządzającej, dyrektorów, specjalistów HR, specjalistów PR, osób odpowiedzialnych za budowę pozytywnego wizerunku pracodawcy, a także dla pracowników marketingu rekrutacyjnego i osób chcących rozwijać swoje umiejętności i wiedzę obszarze employer brandingu.
Zapraszamy do uczestnictwa w programie redakcyjnym #FriendlyWorkplaceMarkaPracodawcy.pl
MarkaPracodawcy.pl największy w Polsce serwis poświęcony tylko zagadnieniom employer branding. Inspirujemy i wspieramy działania pracodawców zmierzających do poprawy wizerunku swojej Marki Pracodawcy . MarkaPracodawcy.pl to wiedza, newsy i case study przeznaczone dla kadry zarządzającej, dyrektorów, specjalistów HR, specjalistów PR, osób odpowiedzialnych za budowę pozytywnego wizerunku pracodawcy, a także dla pracowników marketingu rekrutacyjnego i osób chcących rozwijać swoje umiejętności i wiedzę obszarze employer brandingu.
Zapraszamy do uczestnictwa w programie redakcyjnym #FriendlyWorkplaceRekruter
Magazyn Rekruter powstał z myślą o wszystkich, którzy swoje zawodowe życie związali z branżą rekrutacyjną oraz szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi. Dotychczas brakowało na rynku tytułu, który w przejrzysty sposób przedstawiałby codzienną pracę ekspertów z branży oraz proponował rozwiązania, jakie mogą im ją ułatwić. Magazyn Rekruter oferuje im te możliwości dostarczając porcję wiedzy oraz platformę wymiany myśli. Będąc głosem rynku rekrutacyjnego, Magazyn pozostaje bezpłatny, a przez to dostępny dla każdego, w dowolnym miejscu i czasieRekruter
Magazyn Rekruter powstał z myślą o wszystkich, którzy swoje zawodowe życie związali z branżą rekrutacyjną oraz szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi. Dotychczas brakowało na rynku tytułu, który w przejrzysty sposób przedstawiałby codzienną pracę ekspertów z branży oraz proponował rozwiązania, jakie mogą im ją ułatwić. Magazyn Rekruter oferuje im te możliwości dostarczając porcję wiedzy oraz platformę wymiany myśli. Będąc głosem rynku rekrutacyjnego, Magazyn pozostaje bezpłatny, a przez to dostępny dla każdego, w dowolnym miejscu i czasie.
HRPolska.pl
HRPolska.pl to portal pasjonatów branży Human Resources, ludzi stosujących wiedzę opartą na dowodach i praktycznym działaniu. To strategiczne miejsce praktyków HR, których inspirujemy w codziennej pracy. Centrum najnowszych wydarzeń HR, publikacji artykułów branżowych, recenzji książek, praktycznych narzędzi, ważnych informacji prawnych oraz prezentacji ofert pracy. Zapraszamy do wymiany doświadczeń osoby zainteresowane rozwojem branży HR. Naszym celem jest zbudowanie silnej społeczności, wspierającej się w zakresie informacyjnym, merytorycznym i narzędziowym.Marka Pracodawcy
MarkaPracodawcy.pl największy w Polsce serwis poświęcony tylko zagadnieniom employer branding. Inspirujemy i wspieramy działania pracodawców zmierzających do poprawy wizerunku swojej Marki Pracodawcy . MarkaPracodawcy.pl to wiedza, newsy i case study przeznaczone dla kadry zarządzającej, dyrektorów, specjalistów HR, specjalistów PR, osób odpowiedzialnych za budowę pozytywnego wizerunku pracodawcy, a także dla pracowników marketingu rekrutacyjnego i osób chcących rozwijać swoje umiejętności i wiedzę obszarze employer brandingu. Zapraszamy do uczestnictwa w programie redakcyjnym #FriendlyWorkplaceMarkaPracodawcy.pl
MarkaPracodawcy.pl największy w Polsce serwis poświęcony tylko zagadnieniom employer branding. Inspirujemy i wspieramy działania pracodawców zmierzających do poprawy wizerunku swojej Marki Pracodawcy . MarkaPracodawcy.pl to wiedza, newsy i case study przeznaczone dla kadry zarządzającej, dyrektorów, specjalistów HR, specjalistów PR, osób odpowiedzialnych za budowę pozytywnego wizerunku pracodawcy, a także dla pracowników marketingu rekrutacyjnego i osób chcących rozwijać swoje umiejętności i wiedzę obszarze employer brandingu. Zapraszamy do uczestnictwa w programie redakcyjnym #FriendlyWorkplaceRekruter
Magazyn Rekruter powstał z myślą o wszystkich, którzy swoje zawodowe życie związali z branżą rekrutacyjną oraz szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi. Dotychczas brakowało na rynku tytułu, który w przejrzysty sposób przedstawiałby codzienną pracę ekspertów z branży oraz proponował rozwiązania, jakie mogą im ją ułatwić. Magazyn Rekruter oferuje im te możliwości dostarczając porcję wiedzy oraz platformę wymiany myśli. Będąc głosem rynku rekrutacyjnego, Magazyn pozostaje bezpłatny, a przez to dostępny dla każdego, w dowolnym miejscu i czasieRekruter
Magazyn Rekruter powstał z myślą o wszystkich, którzy swoje zawodowe życie związali z branżą rekrutacyjną oraz szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi. Dotychczas brakowało na rynku tytułu, który w przejrzysty sposób przedstawiałby codzienną pracę ekspertów z branży oraz proponował rozwiązania, jakie mogą im ją ułatwić. Magazyn Rekruter oferuje im te możliwości dostarczając porcję wiedzy oraz platformę wymiany myśli. Będąc głosem rynku rekrutacyjnego, Magazyn pozostaje bezpłatny, a przez to dostępny dla każdego, w dowolnym miejscu i czasie.Poznaj najciekawsze prezentacje HR Data Forum 2021!
Szukasz informacji na temat Data Driven Organization?
Chciałabyś zbudować system badania doświadczeń pracowników, aby wspierać transformację organizacji?
Chciałbyś dowiedzieć się jak wykorzystać analitykę HR do realizacji strategii organizacji ?
Zastanawiasz się jak zastosować Employee Experience Datam do poprawy wyników biznesowych?
Interesują Cię case study, chciałbyś poznać rozwiązania stosowane już w branży?
Mamy coś dla Ciebie!

do najwyżej ocenionych materiałów HR Data Forum 2021
i znajdź odpowiedzi na te pytania!

EKSPERTÓW
MINUT NAGRANYCH MATERIAŁÓW
10%
ZNIŻKI DLA CIEBIE NA KOLEJNĄ EDYCJĘ HR DATA FORUM 2022
(kod zniżkowy otrzymasz razem z dostępem do nagrań)
Rzecz o sprawiedliwości, czyli jak wdrożyliśmy system wynagradzania oparty o wskaźniki ekonomiczne
Case study stworzenia klastrów wynagrodzeń dla Pracowników Retail w oparciu o wskaźniki ekonomiczne – koncepcja techniczna, współpraca z kontrolingiem, komunikacja i lessons learnt.
Vision Express
Vision Express
Jakie dane HR wnosi do biznesu, by gwarantować mu sukces w nowej rzeczywistości.
Ostatni rok pokazał jak ważne jest uczenie się i szybkie adaptowanie do nowych warunków. By budować prawdopodobne scenariusze na przyszłość musimy bazować na danych, wyciągać wnioski, podejmować decyzje, często w czasach niepewności obarczone ryzykiem. Rola HR w pandemicznym świecie jest jeszcze ważniejsza, gdyż w nowej realności hybrydowej pracy, kryzysu zdrowia i biznesu, zaangażowany pracownik, lider, który dodaje sensu mojej pracy oraz organizacja budująca kulturę rozwoju tworzy coś więcej. Zamienia przeszkody w możliwości.
- Kiedy rodzi się strategia i czym są scenariusze
- Strategia bez planu i miar to mgliste marzenie
- Jak nawigować, by podążać do celu
- Czy HR w pandemicznym świecie ma większy wpływ na biznes?
Grupa Żywiec
Employee Experience Data - jak mierzyć i przełożyć dane z EX na działania wpływające na wyniki biznesowe?
Employee Experience to ostatnio modny trend. Jak jednak mierzyć regularnie doświadczenia pracowników w skali globalnej i jak je wykorzystać, aby mieć realny wpływ na wyniki biznesowe? Przedstawię Państwu praktyczny case study OLX Group pokazujący, jak badamy doświadczenia pracowników (Employee Experience) stosując metodologię z obszaru Customer Experience oraz jak je wykorzystujemy, aby zwiększyć efektywność naszej organizacji i przynieść realne efekty biznesowe. Zaprezentuję przykłady zastosowania danych EX do podniesienia efektywności managerskiej oraz minimalizowania ryzyka odejścia pracowników.
OLX Group
Data Driven Organization, czyli jak zbudować system badania doświadczeń pracowników, aby wspierać transformację organizacji.
Case study Philip Morris International obrazujący, jak zbudowaliśmy system badania doświadczeń pracowników, aby umożliwić podejmowanie analitycznych decyzji podczas globalnej transformacji organizacji. W swojej prezentacji skupię się na drodze, jaką przeszliśmy od stworzenia map doświadczeń pracowników w oparciu o interakcje z nimi oraz konsultacje z biznesem, poprzez scentralizowanie badań pracowników, aż do wypracowania systemu ich analizy i wdrażania działań naprawczych. Podzielę się także tym, czego się nauczyliśmy: jakie są naszym zdaniem kluczowe czynniki sukcesu takiego systemu oraz jakich pułapek warto unikać.
Philip Morris International