Centrum wiedzy - HR Data Forum
HR Data ForumW oczekiwaniu na IV edycję konferencji HR Data Forum (REJESTRACJA), poznaj najciekawsze prezentacje ubiegłorocznej edycji!
Szukasz informacji na temat Data Driven Organization?
Chciałabyś zbudować system badania doświadczeń pracowników, aby wspierać transformację organizacji?
Chciałbyś dowiedzieć się jak wykorzystać analitykę HR do realizacji strategii organizacji ?
Zastanawiasz się jak zastosować Employee Experience Datam do poprawy wyników biznesowych?
Interesują Cię case study, chciałbyś poznać rozwiązania stosowane już w branży?
Mamy coś dla Ciebie!

do najwyżej ocenionych materiałów HR Data Forum 2021
i znajdź odpowiedzi na te pytania!

EKSPERTÓW
MINUT NAGRANYCH MATERIAŁÓW
10%
ZNIŻKI DLA CIEBIE NA KOLEJNĄ EDYCJĘ HR DATA FORUM 2022
(kod zniżkowy otrzymasz razem z dostępem do nagrań)
Rzecz o sprawiedliwości, czyli jak wdrożyliśmy system wynagradzania oparty o wskaźniki ekonomiczne
Case study stworzenia klastrów wynagrodzeń dla Pracowników Retail w oparciu o wskaźniki ekonomiczne – koncepcja techniczna, współpraca z kontrolingiem, komunikacja i lessons learnt.
Vision Express
Vision Express
Jakie dane HR wnosi do biznesu, by gwarantować mu sukces w nowej rzeczywistości.
Ostatni rok pokazał jak ważne jest uczenie się i szybkie adaptowanie do nowych warunków. By budować prawdopodobne scenariusze na przyszłość musimy bazować na danych, wyciągać wnioski, podejmować decyzje, często w czasach niepewności obarczone ryzykiem. Rola HR w pandemicznym świecie jest jeszcze ważniejsza, gdyż w nowej realności hybrydowej pracy, kryzysu zdrowia i biznesu, zaangażowany pracownik, lider, który dodaje sensu mojej pracy oraz organizacja budująca kulturę rozwoju tworzy coś więcej. Zamienia przeszkody w możliwości.
- Kiedy rodzi się strategia i czym są scenariusze
- Strategia bez planu i miar to mgliste marzenie
- Jak nawigować, by podążać do celu
- Czy HR w pandemicznym świecie ma większy wpływ na biznes?
Grupa Żywiec
Employee Experience Data - jak mierzyć i przełożyć dane z EX na działania wpływające na wyniki biznesowe?
Employee Experience to ostatnio modny trend. Jak jednak mierzyć regularnie doświadczenia pracowników w skali globalnej i jak je wykorzystać, aby mieć realny wpływ na wyniki biznesowe? Przedstawię Państwu praktyczny case study OLX Group pokazujący, jak badamy doświadczenia pracowników (Employee Experience) stosując metodologię z obszaru Customer Experience oraz jak je wykorzystujemy, aby zwiększyć efektywność naszej organizacji i przynieść realne efekty biznesowe. Zaprezentuję przykłady zastosowania danych EX do podniesienia efektywności managerskiej oraz minimalizowania ryzyka odejścia pracowników.
OLX Group
Data Driven Organization, czyli jak zbudować system badania doświadczeń pracowników, aby wspierać transformację organizacji.
Case study Philip Morris International obrazujący, jak zbudowaliśmy system badania doświadczeń pracowników, aby umożliwić podejmowanie analitycznych decyzji podczas globalnej transformacji organizacji. W swojej prezentacji skupię się na drodze, jaką przeszliśmy od stworzenia map doświadczeń pracowników w oparciu o interakcje z nimi oraz konsultacje z biznesem, poprzez scentralizowanie badań pracowników, aż do wypracowania systemu ich analizy i wdrażania działań naprawczych. Podzielę się także tym, czego się nauczyliśmy: jakie są naszym zdaniem kluczowe czynniki sukcesu takiego systemu oraz jakich pułapek warto unikać.
Philip Morris International