Remigiusz Kinas

Dyrektor Biura Projektów i Inteligentnej Automatyzacji, Neuca

Informatyk z wykształcenia (komputerowe systemy wspomagania decyzji), coach ICF/ACC, certyfikowany facylitator. Obecnie dyrektor Biura Projektów i Inteligentnej Automatyzacji w Grupie NEUCA (Toruń). Kontynuując swoją zawodową ścieżkę jako informatyk projektuje, tworzy i wdraża rozwiązanie bazujące na sztucznej inteligencji. Specjalizuje się w wizji komputerowej i uczeniu głębokim (deep learning). Zaangażowany w projekty badawczo-rozwojowe w zakresie AI.
Swoje ponad 20 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania programami, projektami, portfelami projektów oraz biur projektów zdobywał w zróżnicowanych organizacjach: NEUCA, CGI, T-Mobile, ComArch SA, Prokom Software SA, Bank Zachodni.
Pomaga organizacjom budować efektywne biura projektów, usprawniać procesy zarządzania projektami i portfelami oraz wytwarzania produktów. Certyfikowany praktyk zarządzania zmianą metodą PROSCI.
Propagator balansu między tradycyjnym podejściem do zarządzania projektami, a podejściem zwinnym. Praktyk Lean Management, wykorzystujący myślenie lean do budowy efektywnych zespołów projektowych oraz PMO. Jego motto to “idź i zobacz”. Po godzinach uprawia triathlon.

Mariola Skorupa

Product Manager, New Business Development, SUN & SNOW

Od ponad 10 lat związana z rynkiem świadczeń pozapłacowych, na którym buduje i rozwija rozwiązania, które mają sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wybrednych pracowników. Przygotowałam autorski program współpracy biznesowej dla działów HR.

Główna zasada w działaniu to wyznaczanie i realizacja celów we współpracy z ludźmi.

Michał Janas

Sales Manager, softgarden e-recruiting

Od 2019 roku pracuje w softgarden na stanowisku Sales Managera, odpowiadając na sprzedaż i kompleksowe wdrożenia projektów na polskim rynku. Od kilku lat sukcesywnie wdraża rozwiązania SaaS do firm każdej wielkości i buduje długofalowe strategie rozwoju. Wielokrotny prelegent na konferencjach o nowych technologiach w całej Europie oraz na konferencjach poświęconych trendom i kierunkom HR. Prywatnie międzynarodowy sędzia meczów piłki ręcznej.

Marcin Bawor

Data & Business Intelligence, Manager, PwC Polska

Od ponad dwóch lat pracuje w PwC Polska w dziale Data & Business Intelligence. Zajmuje się projektami związanymi z szeroko rozumianą analityką oraz optymalizacją procesów biznesowych, w szczególności w obszarze HR. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w firmach technologicznych takich jak Oracle, Infosys, Qlik, gdzie odpowiadał za projekty dotyczące analityki biznesowej. Współpracował m.in. z Allegro, Grupa PKP, Court Administration of Latvia, Skanska,

Dorota Duszyńska

Członek HR Data Club, HR Director Poland & Baltic States, Bonduelle

Agnieszka Wierszyłło

Dyrektor ds. personalnych, Hochtief Polska

Od 13 lat na stanowisku Dyrektora ds. Personalnych w HOCHTIEF Polska. Od ponad 20 lat związana z HRem.
W swojej pracy duży nacisk kładzie na wsparcie biznesu. Budując relacje z biznesem korzysta ze swoich doświadczeń zawodowych związanych z pracą w zespole Business Development, gdzie miała okazję poznać potrzeby zarówno biznesu jak i klienta.
Przede wszystkim kieruje się zasadą, że HR nie może funkcjonować w oderwaniu od biznesu ale niekoniecznie jako dostawca usług lecz przede wszystkim jako partner i doradca dla kadry managerskiej i Zarządu

Mirosław Antonowicz

Członek HR Data Club, HR Manager, People Can Fly

HR-owiec z ponad 15-letnim doświadczeniem. Przez wiele lat związany z bankowością, m.in pełniąc role HR Business Partnera, szefa rekrutacji i procesów pracowniczych oraz Head of HR w Czechach i na Słowacji. Obecnie odpowiada za budowę procesów HR oraz ich skalowanie na rynki zagraniczne w People Can Fly - jednej z największych polskich firm tworzących wysokobudżetowe gry na komputery i konsole. Z wykształcenia psycholog i finansista, stara się łączyć HR-ową wrażliwość z podejściem opartym na faktach i danych. Fan nowych rozwiązań technologicznych w HR.

Katarzyna Szczypińska

Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24

Od 2017 r. radca prawny. Posiada również dyplom licencjata z ekonomii. W ODO 24 od ponad 3 lat zajmuje się przeprowadzaniem audytów w zakresie ochrony danych osobowych, przygotowywaniem dokumentacji oraz bieżącym doradztwem prawnym. Prowadzi również szkolenia, podczas których stara się mówić o ochronie danych prosto. Choć wierzy w prawo do ochrony danych, to nie uważa go za prawo bezwzględne. Pogromca niekorzystnych dla klienta zapisów w umowach powierzenia i zwolennik rzetelnych rejestrów czynności przetwarzania. Nerwowo reaguje na utrudnianie obywatelom dostępu do informacji publicznej. Liczy, że prawo o sygnalistach zmieni świat na nieco lepszy. Prywatnie miłośnik kolei.

Jakub Spłocharski

Właściciel, QTI

Z wykształcenia matematyk o specjalnościach matematyka finansowa i aktuarialna oraz matematyka stosowana. Absolwent licznych studiów podyplomowych na takich uczelniach jak Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, SGH w Warszawie czy Politechnika Warszawska oraz wielu kursów na najsłynniejszych Uniwersytetach światowych, m. in. MIT w USA. Posiada 10 letnie doświadczenia w branży finansowej gdzie zajmował się głównie controllingiem finansowym, jednak od zawsze starał się automatyzować procesy w celu zwiększenia wydajności pracy. Od ponad 5 lat w branży IT pełni rolę analityka biznesowego oraz product ownera realizując specjalistyczne i skomplikowane projekty globalne z zakresu ubezpieczeń i finansów współpracując ze światowymi liderami w branży, m.in. Allianz czy Euler Hermes.
Pomysłodawca oraz główny architekt algorytmów wykorzystanych w aplikacji Graphwork. W projekcie pełnił rolę kierownika prac B+R.
Prywatnie mąż i ojciec dwóch córek, inwestor giełdowy, lubi grać na gitarze i w gry planszowe.

 

Jacek Adamowicz

RPA/Power Automate Developer, Neuca

Developer w obszarze inteligentnej automatyzacji w grupie Neuca S.A. Projektuje i buduje rozwiązania oparte na narzędziach RPA (Robotic Process Automation), które automatyzują procesy wewnętrzne firmy. Uważa, że tworzenie robotów RPA pozwala odciążyć specjalistów od żmudnej i monotonnej pracy oraz uniknąć wielu błędów.

Ukończył kierunek Informatyka i Ekonometria na wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego.

 

Konrad Kulikowski

Adiunkt, Społeczna Akademia Nauk

Psycholog, analityk danych HR, doktor nauk społecznych. Na HR patrzy z perspektywy psychologii poznawczej i psychologii organizacji. Zwolennik Evidence-Based Management - zarządzania opartego na dowodach, prowadzi blog Evidence-Based HR. Zajmuje się badaniem efektywności systemów wynagradzania i oceniania pracowników oraz analizą czynników prowadzących do powstawania zaangażowania w pracę i wypalenia zawodowego. Pracując w Sedlak & Sedlak współtworzył portale BadaniaHR.pl oraz WskaznikiHR.pl. Cyklicznie publikuje artykuły i analizy adresowane do praktyków na portalu wynagrodzenia.pl. oraz rynekpracy.pl. Aktualnie pracuje jako adiunkt w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi. Najnowsza publikacja to książka „Zarządzanie efektywnością wynagrodzeń”.

Adrian Bednarczyk

Ekspert ds. Danych i Systemów HR, PLAY

Analityk danych z zamiłowaniem do usprawniania, upraszczania i automatyzowania. Z założeniem, że najbardziej rozbudowane i skomplikowane dane można, a nawet powinno wizualizować się w prosty i przystępny sposób. Stąd zamiłowanie do narzędzi Business Intelligence, hurtowni danych i SQL’a.

 

Marek Pieczyński

Dyrektor Centrum Obsługi i Rozliczeń, Orange Polska

Ekspert, pasjonata i ambasador wizualnego zarządzania. Rozwija kulturę pracy z danymi w Centrum Obsługi i Rozliczeń Orange Polska. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za zapewnienie ciągłości biznesowej procesów kadrowo-płacowych. Uważa, że praca z danymi pozwala na świadome podejmowanie decyzji oraz opracowanie rekomendacji wpływających na wzrost efektywności biznesowej organizacji.

Ukończył kierunek Automatyka/Informatyka na Politechnice Warszawskiej.

Paweł Skrzeliński

Compensation & HR Analysis Manager, PEPCO Europe

Po początkowym okresie poszukiwania miejsca w ramach funkcji HR (badanie rynku wynagrodzeń, konsulting HR, agencja headhunterska), od ponad 12 lat związany przede wszystkim z Comp&Ben i obszarami pokrewnymi (Kontroling Personalny, system IT dla HR (Teta, Workday, SAP), Administracja i Payroll). Pracował między innymi dla Deloitte, Grupy Żywiec, Grupa Cersanit, Faurecia Automotive, FM Logistics. Obecnie na stanowisku Compensation & Benefits Manager w firmie PEPCO, gdzie odpowiedzialny jest w skali całej Europy (16 krajów) za koszty personalne, systemy wynagrodzeń i raportowanie HR.

Finalista konkursu Wolters Kluwers „Top HR Manager” w edycjach 2015 i 2017.

Prywatnie miłośnik Europy Wschodniej oraz aktywnej turystyki.

Karolina Tułacz

Ekspert ds. procesów HR, DHL Parcel Polska

Od 10 lat w działach HR na stanowiskach specjalistycznych i eksperckich. Doświadczenie w obszarze szkoleń i rozwoju pracowników, rekrutacji, ocen pracowniczych, badania zaangażowania pracowników. Absolwentka Politechniki Łódzkiej. Studia podyplomowe z zakresu Controllingu Personalnego, Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Aleksandra Skoczylas

HR business Partner, DHL Parcel Polska

Od 15 lat z nieprzemijającym entuzjazmem pracuje HRM. Od 3 lat HR BP w DHL PARCEL Polska. Z wykształcenia i zamiłowania psycholog oraz coach. Posiada doświadczenie w budowaniu procesów onboardingowych i
kształceniu dorosłych, wspieraniu zaangażowania i zadowolenia z pracy, ma zdolności analityczne i nie cierpi „MUDA”. Prywatnie uwielbia spacerować po muzeach, ulicach i parkach.

Łukasz Sosulski

Automation and Process Excellence Associate Consultant, AXA XL

Z tematyką BI związany jest od ponad 5 lat. Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje w automatyzacji procesów i tworzeniu dedykowanych narzędzi biznesowych. Zarządza projektami cross-funkcyjnymi zarówno lokalnymi, jak i globalnymi. Dodatkowo lubi dzielić się swoją wiedzą w czasie szkoleń.

Małgorzata Krawczyk

HR Projects Coordinator, AXA XL

Z tematyką HR związana jest od prawie 7 lat. Swoje doświadczenie zdobywała w różnych obszarach HR (rekrutacja, L&D, HRBP). Aktualnie zajmuje się wsparciem biznesu poprzez tworzenie dedykowanych raportów i metryk HRowych.

Agnieszka Kraczkowska-Roguska

Ekspert ds. szkoleń i rozwoju, DHL Parcel Polska

Absolwentka studiów podyplomowych Zarządzania wiedzą i Talentami (Collegium Civitas), Zarządzania i Psychologii managerskiej (SWPS) oraz Prawa pracy (UW). Jest Certyfikowanym Trenerem Biznesu i Trenerem Agile, Konsultantem Typów osobowości MBTI. Posiada ponad 20 lat doświadczenie, zarówno w obszarze rekrutacji, szkoleń i szeroko rozumianego rozwoju. Budowała i zarządzała zespołami szkoleń i rozwoju. Od wielu lat projektuje i prowadzi projekty rozwojowe i talentowe m.in. w takich firmach jak Deutsche Bank, UPC, Grupa PSA czy DHL. Posiada doświadczenie z różnych obszarów organizacji i branż, co gwarantuje szerokie rozumienie spektrum biznesu. Od kilku lat
jest wykładowcą na Uniwersytecie Warszawskim.

Karol Wolski

Członek Rady Programowej HR Data Club, Właściciel, HRM Academy

Hrowiec z ponad 10-letnim doświadczeniem. Założyciel HRM Academy – platformy online umożliwiającej rozwój kompetencji osobom z branży HR (szczególnie w obszarze hr analytics). Pracował jako Change and Development Manager w Grupie Fideltronik. W swojej pracy łączy podejście naukowe, propagując HR oparty na dowodach z perspektywą praktyka o bogatym doświadczeniu zarówno w pracy w wewnętrznych strukturach HR, jak i jako zewnętrzny konsultant wspierający Zarządy i kadrę menedżerską firm. Wiedzę z zakresu analizy danych i psychologii zarządzania, zdobywał na Uniwersytecie Jagiellońskim, Gdańskim oraz Michigan University.

Marta Eromin

HR Business Partner, DHL Parcel Polska

Od piętnastu lat pracuje w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Jest absolwentką andragogiki na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego: HR Biznes Partnering i Zarządzanie Kapitałem Ludzkim. Przez siedem lat pracowała w agencjach doradztwa personalnego zajmując się kompleksową obsługą klientów w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Przez ostatnie pięć lat w DHL Parcel Polska na stanowisku : HR Business Partner. Jest certyfikowanym coachem oraz członkiem Klubu HR Biznes Partnerów. Ukończyła liczne warsztaty i szkolenia w dziedzinie zarządzania strategicznego, zarządzania zasobami ludzkimi, posiada certyfikat Extended Disc oraz PRINCE 2 Foundation.

Marta Górecka

HR Business Partner, DHL Parcel Polska

Absolwentka Wydziału Psychologii, a także studiów podyplomowych z zakresu Prawa Pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Od 11 lat związana z firmą DHL Parcel Polska Sp. z o.o. Posiada doświadczenie w zakresie projektów cross-funkcyjnych, budowaniu i wdrażaniu działań mających wpływ na pozytywny employee experience, w tym działania związane z badaniem opinii pracowniczej. Aktualnie skupia się na kreowaniu polityki personalnej, współpracuje z menedżerami poszczególnych pionów i jednostek biznesowych. Jak sama mówi funkcja HR BP pozwala połączyć jej pasję do rozwijania innych z możliwością realnego kształtowania środowiska pracy.

Radosław Radwan

Adwokat, Specjalista ds. ochrony danych, ODO 24

Adwokat o szerokim i praktycznym spojrzeniu na prawo ochrony danych osobowych. Swoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe budował prowadząc indywidualną praktykę, a także poprzez współpracę z uznanymi kancelariami prawniczymi. Odpowiadał za zapewnienie zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych w firmach z branży IT, e-commerce oraz nieruchomości. Ukończył Szkołę Prawa Amerykańskiego na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia podyplomowe z zakresu prawa własności intelektualnej na Uniwersytecie Warszawskim.

Karolina Witkowska-Kaszuba

Senior People Data Scientist, Allegro

Analityczka i badaczka z 10-letnim doświadczeniem w różnych obszarach biznesowych: HR (People Analytics), Marketing Consulting (Consumer & Shopper Insights, Marketing Effectiveness), Supply Chain (Demand Planning). Miłośniczka szerokiego spojrzenia na dane, łączenia klasycznych technik z nowoczesnymi i zapożyczania narzędzi badawczych z różnych dziedzin.
Obecnie rozwija obszar People Analytics jako Senior People Data Scientist w Allegro.

Martyna Skalska

Talent Acquisition & EB Executive, Philip Morris Polska Distribution

Swoją przygodę w HR zaczęła 10 lat temu pracując w agencji rekrutacyjnej, by następnie w 2017 r. dołączyć do działu rekrutacji w Philip Morris Polska Distribution i być odpowiedzialną za pozyskiwanie talentów do zmieniającej się organizacji komercyjnej. Obecnie jako Talent Acquisition & Employer Branding Executive wspiera budowanie candidate experience w procesach rekrutacyjnych, employee advocacy i koordynuje aktywności employer brandingowe w Philip Morris Polska S.A. i Philip Morris Polska Distribution Sp. z o.o i analizuje w wolnych chwilach duże ilości danych.

Prywatnie lubi biegać, grać w planszówki i spacerować po dzielnicach Warszawy.

Edyta Bednarczyk

Członek HR Data Club, Head of Analytics and Data, People Services, Nordea

Ma prawie 20-letnie doświadczenie w obszarze HR zdobyte w Polsce i Finlandii na stanowiskach globalnych w międzynarodowych korporacjach jak Nokia, Microsoft, Outotec, The Coca-Cola Company. Od 2018 pracuje w Nordea, gdzie odpowiada za obszar People Analytics & Reporting.
W swojej karierze pracowała m.in. przy wprowadzaniu globalnych systemów analitycznych i raportowych w HR dla wszystkich potencjalnych beneficjentów; projektach restrukturyzacyjnych; Workforce Planning; Mergers & Acquisition; wdrażaniu Shared Service Centers (także z zakresu people analytics).
Szczególnie bliskim tematem zawodowym dla Edyty jest Diversity & Inclusion, zarówno na poziomie tworzenia strategii oraz na wdrażaniu jej w życie organizacji na każdym poziomie (np. poprzez praktyczne implementacje w procesach HR-owych, budowaniu kadry menadżerskiej czy w kulturze firmy).

Izabella Krzywosądzka-Pajdak

Członek Rady Programowej HR Data Club, HR Director, Carlsberg Shared Services

Przez pierwsze dziewiętnaście lat swojej kariery zawodowej związana z Grupą Santander- jedną z największych, globalnych instytucji finansowych- gdzie pracowała w rozmaitych obszarach biznesowych, począwszy od bankowości elektronicznej poprzez marketing, sponsoring i działalność charytatywną po zarządzanie doświadczeniem klienta. W latach 2006- 2008 członkini zarządu/ viceprezes Fundacji Banku Zachodniego WBK. W 2015r. dołączyła do Santander Factoring- spółki zależnej Grupy Santander- gdzie rozpoczęła realizację swojej życiowej pasji, jaką jest praca z ludźmi i dla ludzi. Pasję tę kontynuowała następnie w centrum usług wspólnych Grupy Kapitałowej Enea SA. Od marca 2021r. związana z Carlsberg Shared Services, gdzie całościowo odpowiada za obszar Learning&Development oraz HR Business Partnering, a także zarządzanie talentami oraz szeroko pojęte Employee Value Proposition. Współzałożycielka HR Data Club- inicjatywy skupiającej pasjonatów analitycznego podejścia do procesów HRowych. Prelegentka na HR Data Forum (2020r.) Entuzjastka wielopłaszczyznowego wellbeingu i niestrudzona propagatorka holistycznego podejścia do dobrostanu pracowników, z dojrzałym przywództwem opartym o zasadę „Lead with Care”. W codziennym życiu, tak prywatnym, jak i zawodowym, kieruje się swoim życiowym motto „Impossible is nothing/ Niemożliwe nie istnieje.

Anna Niziołek

Dyrektor HR, Hilti Poland
Członek HR Data Club

Doświadczona menedżerka, z blisko 20 letnim stażem, która świat marketingu zamieniła na HR, pełniąc od 2016 roku funkcję dyrektora personalnego w Hilti (Poland) Sp. z o.o. . Od stycznia 2021 roku dołączyła do struktur regionalnych Hilti, gdzie pełni dodatkowo rolę Head of Talent Management. Specjalizuje się w budowaniu strategii związanych z zarządzaniem zmianą, employer brandingiem, zarządzaniem różnorodnością (D&I) oraz rozwojem przywództwa (inclusive leadership). W codziennej pracy stawia na wykorzystywanie potencjału pracowników w oparciu o mocne strony oraz wzajemne uczenie. Jej DNA to ciekawość, dlatego interesuje się trendami związanymi z przyszłością rynku pracy, szczególnie w zakresie digitalizacji procesów HR oraz spełnia się jako mentor i coach w ramach projektu „HR Razem”.

 

https://www.linkedin.com/in/annaniziolek/

Agata Boroń

Dyrektor ds. Personalnych i Komunikacji Wewnętrznej , DHL Parcel Poland
Członek HR Data Club

Związana z obszarem HR od blisko 15 lat. Absolwentka psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz studiów podyplomowych na kierunku Psychologia Transportu w Instytucie Transportu Samochodowego. W DHL Parcel Polska pracuje od 2007 r., od marca 2020 pełni funkcję Dyrektor ds. Personalnych i Komunikacji wewnętrznej, wcześniej związana z branżą RTV. W portfolio jej doświadczeń znajdują się m.in.: optymalizacja procesów, zarządzanie procesami w zmianie, a także  zarządzanie portfelem projektów, również tych z pogranicza HR/IT - wśród nich jest m.in wdrożenie rozwiązań chmurowych związanych z digitalizacją procesów HR. W swoim stylu pracy stawia na wykorzystanie potencjału ludzi i wymianę najlepszych praktyk. Prywatnie jest mamą dwóch córek – bliźniaczek i ceni sobie aktywny tryb życia. Wolny czas często spędza na Mazurach. Chętnie angażuje się również w działania społeczne.

Agnieszka Jaraczewska

HR and Administration Director, Grupa CIECH
Członek HR Data Club

W Grupie CIECH w roli Dyrektor HR i Administracji od 2020. Ma umiejętności i kompetencje w obszarze Change Management oraz Risk & Compliance Management zdobyte w międzynarodowych organizacjach w branży FMCG i e-commerce; jest praktykiem Agile, certyfikowanym trenerem i facylitatorem.

Iwona Krelska

Head of HR and Change Management, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
Członek HR Data Club

Doświadczenie w pracy zdobywała w obszarach tej samej firmy najpierw jako Asystent Zarządu, Koordynator CIP (Continous Improvement Process) a potem jako Kierownik Działu Zarządzania Zmianą i Projektami. Iwona wdrażała w BSH w Łodzi narzędzia korporacyjne takie jak program sugestii pracowniczych, EFQM, narzędzia feedback’owe, badanie satysfakcji pracowników. W społeczności HR jest stosunkowo „świeża” - dopiero od października 2019 odpowiada za działania personalne w łódzkim oddziale BSH. Z całym zespołem HR buduje kulturę organizacji, która tworzy przyjazne i nowoczesne środowisko pracy oraz możliwości rozwoju, aby utrzymać obecnych pracowników i zachęcić do aplikowania nowych kandydatów. Budowanie pozytywnych doświadczeń pracowników tzw. Employee experience to jedno z naszych najważniejszych i zarazem najtrudniejszych wyzwań, gdzie dział HR odgrywa kluczową rolę.

Michał Płaczkiewicz

Dyrektor HR, Unum Życie TUiR
Członek HR Data Club

Michał Płaczkiewicz pełni funkcję Dyrektora Działu Personalnego w Unum Życie TUiR SA od czerwca 2019 roku. Od ponad 16 lat związany jest z obszarem HR w instytucjach finansowych. Pełnił m.in. rolę Dyrektora Operacyjnego - Dyrektora Biura HR Biznes Partnerów w Banku Pekao gdzie odpowiadał m.in. za nadzór nad procesami HR w spółkach Grupy oraz obszarze bankowości korporacyjnej, ryzyka, finansów i pionów Prezesa. Przez blisko 8 lat pełnił rolę szefa HR w domu maklerskim koordynując między innymi proces zmiany właścicielskiej oraz wdrożenie regulacji grupowych. Międzynarodowe doświadczanie zdobywał realizując projekty HR w Grupie Unicredit. Posiada doświadczenie zarówno w obszarze miękkiego HR jak również w obszarze Compensation & Benefits oraz budowania partnerstwa biznesowego obszaru HR. Członek Rady Fundacji Unum. Członek think tanku HR Influencers oraz HR Data Club. Ukończył studia z zakresu Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, menadżerskie studia podyplomowe organizowane przez SGH oraz studium coacha life GWPS.

Tomasz Podwysocki

Compensation & Benefits Director, Accor
Członek HR Data Club

Jestem związany z HR od początku drogi zawodowej. Pierwsze doświadczenia zbierałem jako Rekruter w Manpower, następnie jako Konsultant w Hay Group zgłębiałem metody nagradzania czerpiąc zarówno z wewnętrznego know-how, jak również praktyk klientów. Obecnie jako Compensation & Benefits Manager w Grupie Hotelowej Orbis odpowiadam za wszystkie aspekty polityki nagradzania w Polsce. Jestem doktorantem Wydziału Zarządzania UW w obszarze „Motywowanie i Wynagradzanie”, zwolennikiem podejścia systemowego, triathlonistą.

Konrad Policewicz

Z-ca Dyrektora Departamentu Zarządzania Organizacją, mBank
Członek HR Data Club

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i studiów Executive MBA na Politechnice Warszawskiej. Od ponad 10 lat związany z tematyką wynagrodzeń w mBanku. Odpowiada za politykę wynagrodzeń, zarządzanie kosztami personalnym, kadry i płace, benefity, kwestie związane z rozwojem organizacji oraz digitalizacją tych procesów w Grupie mBanku. W swoim obszarze działania mocno skupia się na rozwoju analityki HR-owej – kluczowego narzędzia w dialogu z biznesem i podejmowaniu decyzji.

 

Krzysztof Wiśniak

Senior HR Manager, Allegro
Członek Rady Programowej HR Data Club

Absolwent Politechniki Opolskiej oraz Robert H. Smith School of Business Uniwersytetu w Maryland, gdzie ukończył studia Executive MBA. Członek Rady Programowej HR Data Club oraz Polskiego Stowarzyszenia HR. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w działach sprzedaży i HR firm z branży FMCG oraz e-commerce (m.in. Unilever Polska S.A., SSL Healthcare Polska Sp. z o.o, Grupa Żywiec S.A., Żywiec Zdrój S.A. Danone, Allegro.pl). Przeszedł bogatą ścieżkę kariery  w obszarze sprzedaży: od roli Przedstawiciela Handlowego po rolę Regionalnego Kierownika Sprzedaży, odpowiadającego za teren 1/4 Polski. W latach 2007-2014 pracował w Dziale Personalnym Grupy Żywiec S.A., gdzie pełnił rolę Trenera,  Kierownika Personalnego, a następnie Dyrektora ds. Rozwoju Organizacji. Z grupą spółek DANONE był związany do 2021 r. Początkowo zarządzał HR w obszarze operacyjnym Żywiec Zdrój S.A., następnie odpowiadał za Dział Personalny w fabryce Danone w Bieruniu (śląskie) a ostatnio odpowiadał za HR w obszarze Operacyjnym w Regionie obejmującym Polskę, kraje Europy Centralnej oraz kraje nordyckie. 

Od czerwca 2021 dołączył do Allegro.pl, gdzie odpowiada za wsparcie HR dla bardzo szybko rozwijającego się obszaru dostaw (z Centrum Dystrybucyjnym w Adamowie, obszarem automatów paczkowych oraz siecią punktów dostaw), największego programu lojalnościowego w Polsce, jakim jest Smart oraz obszaru Corporate Development odpowiadającego za ekspansję i rozwój Allegro w kraju i za granicą. 

 

Ireneusz Suszek

Wiceprezes Zarządu, AZ Frame

 

Dorota Danieluk

Senior Human Resources Manager, NTT Ltd.

Absolwentka zarządzania zasobami ludzkimi dla menedżerów personalnych oraz Executive MBA.
Coach ICF. Zawodowo uwielbia pracować z zespołami IT. Wierzy w ludzi i inspiruje się nimi. Docenia moc informacji zwrotnej, otwartej komunikacji oraz traktowania ludzi fair. Nie promuje rzeczy i rozwiązań, w które nie wierzy. Przekłada działania HR na liczby i procenty.
Od wielu lat łamie stereotypy rekrutacji, dbając o najwyższy poziom doświadczeń kandydata. Entuzjastka nieustannego rozwoju osobistego i nowych technologii. Promuje model business partneringu, który nie tylko wspiera managerów, ale przede wszystkim jest blisko ludzi. Uwielbia pracować z osobami wchodzącymi na ścieżkę managerską.

 

Bartłomiej Szmajdziński

Dyrektor HR, Orbis

Z branżą HR związany od ponad 20 lat. Aktualnie odpowiada za całość zagadnień HR grupie integrując działania w 6 krajach, w których Orbis posiada swoje hotele. W swojej pracy podkreśla, że sukces firmy jest determinowany przez ludzi, których różnorodność tworzy konglomerat osobowości, osiągający wyjątkowe wyniki biznesowe. Rozpoczynając pracę w obszarze IT nauczył się reagować tu i teraz oraz myśleć systemowo. W walce o jego uwagę wygrywają ludzie, ale aspekt biznesowy i analityczny jest ważnym elementem w jego pracy, tak samo jak ciągłe dążenie do automatyzacji procesów, zwłaszcza tych które nie stanowią wartości dodanej dla organizacji.

Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej przy Oksfordzkim Centrum TPB. Certyfikowany Coach ICC. Podczas swojej wieloletniej kariery zdobył szerokie doświadczenie zawodowe z zakresu HR i zarządzania w międzynarodowych organizacjach takich jak Accor, DHL czy LaSer/BNP Group.

Inesa Kuczalska

Group Chief Financial Officer, Member of the Management Board, Grupa Hotelowa Orbis

Inesa Kuczalska karierę zawodową rozpoczęła w obszarze finansów w spółkach Accor w Polsce. Od 2009 r. pełniła rolę zastępcy dyrektora finansowego Orbisu, po czym we wrześniu 2019 r. objęła funkcję dyrektora finansowego Spółki, a następnie dołączyła do Zarządu Spółki.
Jak dla każdego finansisty systemy i Excel są naturalnym środowiskiem funkcjonowania jednakże jej myślenie sięga daleko szerzej i integruje cyfry z biznesem, który one opisują i ludźmi, którzy go robią.

Inesa Kuczalska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość oraz Executive MBA. Ukończyła również program MBA Uniwersytetu w Montrealu (UQAM). Od 2007 członek ACCA (FCCA). Podczas swojej wieloletniej kariery zdobyła szerokie doświadczenie zawodowe z zakresu finansów i zarządzania.

Anna Klus

Head of HR REE & ESSC, Franke Group
Członek HR Data Club

Od 5 lat zawodowo związana jest z Franke Group, gdzie obecnie pracuje na stanowisku Head of HR ESSC & REE. Odpowiada za dział HR Europejskiego Centrum Usług Wspólnych Franke oraz za wsparcie HR w spółkach Franke w regionie Europy Wschodniej. Swoją karierę w HR rozpoczęła 8 lat temu. Jest dwukrotną finalistką konkursu TOP HR Manager.
Zainteresowaniami Ani jest HR oparty na dowodach (od 2020 jest członkinią HR Data Club). Dbanie o pozytywne doświadczenie kandydatów i pracowników, a także partnerskie wsparcie biznesu to tematy, które stawia na czele swojej listy priorytetów. Interesuje ją również coaching, który uważa za jeden z najbardziej skutecznych narzędzi wspierających rozwój pracowników.
Prywatnie lubi podróżować, szczególnie na Bałkany.

Wojciech Kłoda

Menedżer ds. Efektywności, Orange Polska
Członek HR Data Club

Ekspert z zakresu analiz w obszarze Human Capital oraz HR Business Intelligence. Rozwija Data Driven Human Capital, buduje rozwiązania Data Visualization oparte o hurtownie danych. Kieruje zespołem analityków, w którym powstają modele predykcyjne wspomagające decyzje menedżerskie. Wierzy, że analizy są skutecznym narzędziem poprawiającym efektywność biznesową organizacji.

Ukończył kierunek Finanse na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i Zarządzanie projektami na The George Washington University.

 

Wojciech Brach

Dyrektor Sprzedaży, Grupa ProService Finteco

W Grupie ProService Finteco odpowiada za rozwój biznesu. Od kilkunastu lat współpracuje z klientami intencjonalnymi w zakresie usług i rozwiązań wykorzystywanych w relacjach B2B i B2C oraz wewnątrz organizacji. Doświadczenie zdobyte w branży finansowej z sukcesem wykorzystuje w branżach koncentrując się na optymalizacji procesów i minimalizacji ryzyka w procesie obsługi Klienta.

 

Jakub Falk

HR Manager, Yves Rocher Polska
Członek HR Data Club

 

Dariusz Rak

Country Manager softgarden e-recruting

Od ponad dziesięciu lat doradza organizacjom jak zoptymalizować procesy HR-owe. Specjalizuje się we wdrożeniach w firmach klasy enterprise. Z powodzeniem współpracował m.in. z Leroy Merlin, Santander Consumer Bank czy Allianz. Prywatnie miłośnik dwóch kółek.

Piotr Młotkowski

HR Manager, Vision Express

Magda Bubeła

People & Culture Director, Vision Express

Ukończyła studia na wydziale Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, a także podyplomowe stadium Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Magda ma przeszło 16-letnie doświadczenie w obszarze HR, które budowała w różnych branżach, w tym IT, sprzedaży bezpośredniej, FMCG, konsultingu, a teraz retailu.  Piastowała zarówno role specjalistyczne, jak i zarządcze na różnych szczeblach organizacyjnych – lokalnym, regionalnym i globalnym. Pasjonatka projektowania działań i procesów mających na celu podnoszenie efektywności ludzi i biznesu.

Piotr Krzeszewski

Data Scientist, Clarite Polska

Absolwent Politechniki Warszawskiej, wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych. Swoją karierę rozpoczął w firmie Ascen Sp z o.o., a następnie kontynuował w Datamatica Sp. z o.o., gdzie zajmował się głównie tworzeniem aplikacji mobilnych na urządzenia iOS. W tym czasie miał znaczny wkład w planowanie techniczne produktów oraz prace nad częścią serwerową systemu (tworzenie i zarządzanie bazami danych oraz API).
W latach 2018 – 2019 pracował w Integral Solutions Sp z o.o. jako specjalista od analizy danych oraz tworzył systemy produktowe dla banków.
Od stycznia 2020 roku pracuje w Clarite Polska S.A., gdzie zajmuje się zaawansowanymi analizami danych, tworzeniem systemów sztucznej inteligencji (opartych na IBM Watson) oraz tworzeniem REST API i aplikacji opartych na robotyzacji.

Łukasz Mytnik

HR Manager, AXA XL
Członek Rady Programowej HR Data Club

Ponad 10 lat praktyki zawodowej w różnych rolach, w różnych organizacjach. Obecnie partner biznesowy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. W przeszłości bywał m.in. rekruterem, specjalistą ds. rozwoju i wynajmu personelu, konsultantem HR, liderem Centrum Usług Wspólnych HR, analitykiem ds. wynagrodzeń i benefitów, kierownikiem projektu “HR Transformation – Total Rewards”. Psycholog Zarządzania i Marketingu, trener biznesu, certyfikowany Six Sigma Green Belt. Współautor cyklu dziesięciu artykułów pod nazwą „HR Intelligence” opublikowanych w miesięczniku „Personel i Zarządzanie”. Współtwórca metody „Zarządzanie Ryzykiem Biznesowo-Personalnym”.

Maria Zmyślona

Członek HR Data Club, Ekspert ds. analityki HR

Agnieszka Drabik

Członek HR Data Club, Lead EX Insights & Analytics, Philip Morris International

Ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, a także studia podyplomowe z Zarządzania Projektami (PRINCE 2 foundation).
Od 8 lat pracuje w Philip Morris International, obecnie w dziale People & Culture Analytics, gdzie zajmuje się przede wszystkim budowaniem programu regularnego badania doświadczenia i zaangażowania pracowników.
Z HR związana od początku swojej kariery zawodowej, najpierw w dziale analiz wynagrodzeń w Sedlak & Sedlak, a następnie w PMI w dziale International Assignments, oraz P&C Analytics, równocześnie uczestnicząc w licznych projektach HRowych. Posiada doświadczenie międzynarodowe zdobyte zarówno podczas wymian studenckich (Wlochy, USA), jak i oddelegowania międzynarodowego (Filipiny).
Prywatnie aktywny sędzia koszykówki na szczeblu centralnym oraz pasjonatka organizowania samodzielnych podróży.

Emilia Złotnicka

Global Head of People and Organization Development, OLX Group

Global Human Resources Director w serwisie internetowym Letgo należącym do Grupy OLX- najszybciej rozwijającej się sieci platform handlowych, działającej w ponad 30 krajach na całym świecie. Wcześniej zajmowała stanowisko HR Global Director - Organization Effectiveness, People Analytics & Employee Experience, gdzie pracowała nad zwiększeniem efektywności organizacji poprzez dostarczanie strategicznych danych nt. pracowników oraz zapewnienie spójnego i adekwatnego Employee Experience. Posiada bogate i wieloletnie doświadczenie w dziedzinie HR na wyższym poziomie strategicznym. Jest absolwentką Psychologii oraz studiów Executive MBA.

Piotr Czajkowski

Członek HR Data Club, Specjalista ds. rekrutacji i wizerunku pracodawcy, WAGO ELWAG

Od pięciu lat związany z WAGO jako Specjalista ds. rekrutacji i wizerunku pracodawcy. Absolwent psychologii na Uniwersytecie SWPS oraz studiów podyplomowych z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi. Od wielu lat zajmuje się marketingiem internetowym, szkoleniami, a obecnie human resources. Jego zainteresowania zawodowe obejmują Employee Experience, komunikację, psychologię pracy oraz wykorzystanie nowych technologii informatycznych w obszarze HR. Entuzjasta strategicznych gier komputerowych i motocykli.

Małgorzata Górska

People, Culture & Internal Communication Director, Kancelaria Raczkowski
Członek HR Data Club

Małgorzata Górska jest praktykiem HR z wieloletnim stażem Dyrektora Personalnego w międzynarodowych korporacjach z branż retail, pharma, produkcja i B2B (Nike, Actavis, Gedeon Richter i Iron Mountain). Przez wiele lat pełniła funkcje regionalne, będąc odpowiedzialną za realizację strategii HR w krajach Europy Centralnej (Nike i Actavis). Obecnie piastuje stanowisko People Culture & Communication Director w kancelarii Raczkowski.
Specjalizuje się w obszarach związanych z:
• wprowadzaniem do organizacji rynkowych praktyk HR
• budowaniem zespołów HR będących biznesowym partnerem zarówno dla kadry zarządzającej, jak i pracowników
• kształtowaniem kultury organizacyjnej zorientowanej na budowanie zaangażowania, nastawienie na cel i wyniki oraz rozwój
• tworzeniem strategii rozwojowej oraz budowaniem potencjału przywódczego w organizacji.
Autorka komentarzy i publikacji w raportach branżowych oraz w mediach społecznościowych głównie w obszarach #rozwoju i #etyki pracy.
Absolwentka studiów MBA dla HR na Akademii Leona Koźmińskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu psychologii w HR na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie studiuje psychologię na SWPS. Jest także certyfikowanym coachem ICC. Dodatkowo jest członkinią Think Tanku HRI ze statusem influencera i mentora dla osób z wysokim potencjałem.

Anna Morawiec-Bartosik

Założycielka HRrebels

Z HR związana od 2011 roku, z analizą danych od początków kariery zawodowej. Założycielka ctrl+HR – firmy wprowadzającej liczby do HR oraz HRrebels – marki HR Tech, stawiającej sobie za cel przełamanie HRowych stereotypów.
Autorka wartościowych dashboardów wspierających podejmowanie decyzji na podstawie faktów, cyklu webinariów #KPIwHR, nowoczesnego podejścia do matryc płacowych, a także inspirujących szkoleń. Współautorka HRoptimiser – pierwszego w Polsce narzędzia mierzącego efektywność procesów HR i analizującego ich koszty.
Prelegentka wielu konferencji, autorka publikacji oraz współautorka cyklu artykułów „HR Intelligence” opublikowanego na łamach Personel i Zarządzanie. Autorka koncepcji czterech rewolucji funkcji personalnej. Miłośniczka liczb, wnioskowania oraz punktów odniesienia.

Mariusz Olszewski

Dyrektor Analytics & Automation, Clarite Polska
Członek Rady Programoej HR Data Club

Absolwent Politechniki Warszawskiej, manager IT z 20-letniem doświadczeniem w realizacji usług z obszaru zarządzania danymi, analizy danych i automatyzacji procesów biznesowych. W latach 1997-2004 pracował jako konsultant d.s. hurtowni danych w Sybase Polska Sp. z o.o. W latach 2004 – 2018 był związany z Ascen Sp. z o.o. gdzie poza obowiązkami właścicielskimi i zarządczymi nadzorował wdrożenia hurtowni danych oraz projekty zarządzania przepływem i jakością danych w dużych organizacjach takich jak PGNIG S.A., NFZ, MSW – Urząd Do Spraw Cudzoziemców, PZU S.A., Warta S.A.. Lata 2018-2019 to czas kierowania zespołem technicznym w Integral Solutions Sp. z o.o. i wdrożenia narzędzi Informatica wspomagających zarządzanie danymi w instytucjach takich jak BNP Paribas Bank Polska S.A. czy Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.. Od grudnia 2019 r. jest dyrektorem działu Analytics and Automation w Clarite S.A. gdzie odpowiada za przygotowanie i realizację projektów związanych z zaawansowaną analizą danych oraz prowadzi analizy biznesowe i nadzoruje wdrożenia w zakresie optymalizacji i automatyzacji procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem procesów HR. Głównymi klientami Clarite S.A. są firmy z sektora Energetycznego takie jak: PGNIG S.A., Tauron S.A., Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o., GAZ-SYSTEM S.A.

Prywatnie – uwielbia grę w tenisa, jest entuzjastą i kolekcjonerem zabytkowej motoryzacji.

Łukasz Suchenek

Dyrektor ds. rozwoju, Evention
Sekretarz Rady Programowej HR Data Club

Zawsze dąży do tego, by programy przygotowywanych przez niego konferencji stanowiły wzorzec jakości. Dba o dobre relacje z prelegentami, pozyskiwanie najlepszej klasy ekspertów i pełne rozpoznanie rynku oraz oczekiwań uczestników. Lubi rozmawiać z ludźmi. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży konferencyjnej – zaczynał jako sprzedawca i kierownik zespołów sprzedażowych w Pulsie Biznesu i Trio Conferences, rozwinął się jako Project Manager w Rzeczpospolitej, by w pełni realizować swoje talenty w Evention. Przygotował dotychczas blisko 100 szkoleń, warsztatów i konferencji adresowanych do średniej i wyższej kadry menadżerskiej. Jest absolwentem Wydziału Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego.

Krzysztof Wiśniak

Członek Rady Programowej HR Data Club, Senior HR Manager, Operations, Central Europe & Nordics, Danone

Kierownik HR w obszarze operacyjnym na kraje Europy Centralnej i kraje nordyckie w Danone, absolwent Politechniki Opolskiej oraz Robert H. Smith School of Business Uniwersytetu w Maryland, gdzie ukończył studia Executive MBA. Członek Think Tanku HR Influencers. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w działach sprzedaży i HR firm z branży FMCG (m.in. Unilever Polska S.A., SSL Healthcare Polska Sp. z o.o, Grupa Żywiec S.A., Żywiec Zdrój S.A.). Przeszedł bogatą ścieżkę kariery w obszarze sprzedaży: od roli Przedstawiciela Handlowego po rolę Regionalnego Kierownika Sprzedaży, odpowiadającego za teren 1/4 Polski. W latach 2007-2014 pracował w Dziale Personalnym Grupy Żywiec S.A., gdzie pełnił rolę Trenera, HR Business Partnera a następnie Dyrektora ds. Rozwoju Organizacji. Z grupą spółek DANONE jest związany od 2014 r. Początkowo zarządzał HR w obszarze operacyjnym Żywiec Zdrój S.A. , następnie odpowiadał za Dział Personalny w fabryce Danone w Bieruniu (śląskie) a obecnie odpowiada za HR w obszarze Operacyjnym w Regionie obejmującym Polskę, kraje Europy Centralnej oraz kraje nordyckie.

Karol Wolski

Członek Rady Programowej HR Data Club, Change and Development Manager, Grupa Fideltronik

Change and Development Manager w Grupie Fideltronik, psycholog organizacji, konsultant z zakresu zarządzania. W swojej pracy łączy doświadczenie biznesowe z rzetelną naukową wiedzą i umiejętnościami analitycznymi. Obecnie, w ramach Grupy Fideltronik, odpowiada za politykę szkoleń pracowników oraz wsparcie zarządu firmy we wdrożeniu nowej strategii organizacji. Wcześniej, pracując jako konsultant, realizował projekty związane z rozwojem pracowników, diagnozą kompetencji oraz analizami danych w obszarze HR.

Wiedzę z zakresu analizy danych i psychologii zarządzania, zdobywał na Uniwersytecie Jagiellońskim, Gdańskim oraz Michigan University. Jest pasjonatem statystyki i naukowego podejścia do rzeczywistości.

Ela Tomczuk

HR Reporting & Analytics Director, Discovery
Członek HR Data Club

Wieloletni praktyk w obszarze employer brandingu, rekrutacji i zarządzania talentami w branży telekomunikacyjnej, medialnej, fmcg i konsultingu. Współtwórczyni narzędzi wykorzystujących AI w efektywnym zarządzania karierą i talentami w organizacji, zbudowanymi w oparciu o własne doświadczenie. Pasjonatka zarządzania talentami w oparciu od dane, a nie intuicję i wszelkich nowości w obszarze HR Technology. „Po godzinach” – współinicjatorka inicjatywy Bridge2success, która łączy ludzi i wspiera ich w rozwoju poprzez grę w brydża.

Łukasz Pietrzak

Dyrektor Biura Wynagrodzeń i Obsługi Personelu , Grupa Neuca
Członek Rady Programowej HR Data Club

Od ponad 15 lat w HR. Obecnie jestem dyrektorem biura wynagrodzeń i obsługi personelu w Grupie Neuca, działającą w wielu obszarach krajowego rynku ochrony zdrowia w Polsce. Wcześniej pracował w ACP Pharma, będącej częścią międzynarodowej Grupy Mediq NV. Od wielu lat realizuje projekty związane z budowaniem polityki wynagrodzeń w tym: siatek płac, systemów podwyżkowych i premiowych czy też programów kafeteryjnych. Tworzy analizy i systemy raportowania z zakresu szeroko rozumianego kontrolingu personalnego i HR BI, wspomagające procesy decyzyjne. Pasjonat i trener Excela. Absolwent Ekonomii Uniwersytetu Łódzkiego oraz podyplomowych studiów z zakresu socjologii w zarządzaniu zasobami ludzkimi.

Magdalena Wróbel

Dyrektor Naczelny ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi, KGHM Polska Miedź
Członek Rady Programowej HR Data Club

Z tematyką rozwoju potencjału ludzkiego związana zawodowo od ponad 17 lat. Pełniła funkcję członka zarządu w międzynarodowej firmie doradczo-szkoleniowej AchieveGlobal, zarządzała Departamentem Szkoleń i Jakości w PKO BP S.A., pełniła funkcję Dyrektora Biura Zarządu i Rozwoju Kadr oraz Pełnomocnika Zarządu ds. Spraw Dialogu Społecznego w Przewozach Regionalnych Sp. z o.o. Specjalizuje się w budowania strategii HR, wdrażaniu narzędzi zarządzania wiedzą i rozwojem pracowników w organizacjach, digitalizacją procesów HR oraz zagadnieniami związanymi z dialogiem społecznym.

Katarzyna Peda

Dyrektor Personalny, Członek Zarządu, Circle K Business Centre

Psycholog, trener, coach. Posiada 15-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze HR z zakresu budowania programów rozwojowych, szkoleń, rekrutacji, HR Business Partneringu, budowania procesów HR-owych i administracji. Posiada doświadczenie z pracy w organizacji matrycowej – zarządzała Europejskim zespołem developerów dostarczających centralne rozwiązania HR w ramach firmy (8 krajów – Skandynawia i CEE). Od ponad dwóch lat, zarządza obszarem HR w Shared Service Center Circle K w dwóch lokalizacjach – Rydze i Warszawie. Centra zatrudniają w sumie ponad 700 pracowników. Aktualnie działania HR w obu organizacjach koncentrują się wokół rozwoju leadershipu oraz budowania zaangażowania pracowników w oparciu o mocne strony.

Izabella Krzywosądzka-Pajdak

Członek Rady Programowej HR Data Club, HR Business Partner, Enea Centrum SSC

Ekspert w dziedzinie HR z 20 letnim doświadczeniem biznesowym zdobytym w międzynarodowej instytucji finansowej; od sierpnia 2019r. kontynuuje swoją ścieżkę kariery pracując jako HR Business Partner w firmie Enea Centrum SSC należącej do grupy kapitałowej Enea SA, lidera w branży energetycznej. Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z public relations na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Praca z ludźmi i dla ludzi to jej największa, życiowa i zawodowa pasja; ulubioną dewizą jest natomiast słynne motto Muhammada Ali- „Impossible is nothing/ niemożliwe nie istnieje”. Przez kilka lat pełniła funkcję członka zarządu Fundacji Banku Zachodniego WBK, współtworząc i wdrażając autorski program działalności charytatywnej pod nazwą „Bank Dziecięcych Uśmiechów”. W spectrum jej szczególnych zainteresowań znajduje się budowa programów talentowych i szkoleniowych oraz systemów motywacyjnych dla pracowników, jak również prowadzenie szeroko zakrojonych działań employer brandingowych. Jest członkiem amerykańskiego stowarzyszenia Association for Talent Development i aktywnym wolontariuszem z ramienia Enea Centrum. Prywatnie mama dwóch synów, uwielbiająca rodzinne wyprawy do ciekawych miejsc w Polsce i na świecie, najchętniej bez jasno wytyczonego planu.

Jacek Jedut

Dyrektor Strategii i Obsługi HR, Orange
Członek Rady Programowej HR Data Club

Jacek odpowiada w Orange Polska za efektywność zasobów ludzkich i obsługę pracowników. Prowadzi programy optymalizacji zatrudnienia i kosztów środowiska pracy, zmiany kulturowej oraz zarządzania doświadczeniami pracowników. Tworzył model obsługi pracowników oparty na wspólnym centrum obsługi, centrum kontaktu z pracownikami oraz cyfrowych procesach obsługi. Odpowiada między innymi za systemy HR i Środowiska Pracy oraz hurtownię danych.

Dojrzewał zawodowo jako Project Manager i konsultant biznesowy w firmach konsultingowych.

Mile wspomina krótki epizod „nowej gospodarki” zakończonej pęknięciem bańki internetowej i powrotem do konsultingu i „starej ekonomii”.

Pochodzi z Lublina, gdzie rozpoczynał pracę zawodową w Lubelskiej Szkole Biznesu i Ministerstwie Prywatyzacji.

Czuje się bardziej ekonomistą (ukończył ekonomię na Katolickim Uniwersytecie w Lublinie) niż teoretykiem zarządzania (drugi fakultet w zakresie Business and Management w Strathclyde Graduate Business School w Glasgow).

Wiesława Czarnecka-Stańczak

Członek HR Data Club, HR Director, Siemens

Odpowiada za całokształt działań personalnych w firmie zarówno w zakresie udziału w kształtowaniu strategii personalnej, doradztwa personalnego dla managerów liniowych, jak i usprawniania procesów związanych z zarządzaniem personelem w firmie. Specjalizuje się w projektach związanych z szeroko rozumianymi zmianami strukturalnymi i kulturowymi, wprowadza kulturę mentoringową w organizacji. Jest aktywnym mentorem.

Wcześniejsze doświadczenia z zakresu zarządzania personelem zdobyła w firmie ABB. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, kierunków pedagogika i socjologia oraz studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy.

 

Karol Bukala

Head of HR Poland, NatWest Poland

Przygodę z HR rozpoczął kilkanaście lat temu, tuż po ukończeniu psychologii na SWPS. Od tamtego czasu pracował w kilku dużych firmach z branży finansowo-ubezpieczeniowej, a od 7 lat związany jest z RBS, gdzie przez ostatnich 5 lat pełni funkcję Dyrektora Departamentu Zasobów Ludzkich. Poza pracą balansuje pomiędzy aktywnym spędzaniem czasu (podróże, górskie wędrówki, siłownia), a relaksowaniem się przy książce, muzyce i filmie.

Andrzej Borczyk

Członek Rady Programowej HR Data Club, Dyrektor Personalny, Członek Zarządu, Grupa Żywiec

Andrzej Borczyk od ponad 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE. Firmy te są doskonałym przykładem jak osiągać ponadprzeciętne rezultaty nie tylko dzięki znanym markom, ale dzięki systematycznemu budowaniu zaangażowanych zespołów osiągających długofalowe sukcesy.

Karierę zawodową rozpoczął jako Przedstawiciel Handlowy w firmie Mars/Masterfoods w 1995 roku. Po roku zarządzał swoim pierwszym zespołem sprzedaży. Następnie kierował działem szkoleń, a w kolejnym kroku objął obowiązki Kierownika Regionalnego Sprzedaży zarządzając sprzedażą na terytorium 1/3 Polski. Później na stanowisku Sales Operations Manager koordynował operacje wspierające dział sprzedaży. Pracę w obszarze HR podjął w 2003 roku jako Business Partner dla obszaru Supply, a następnie awansował na stanowisko Resourcing and Talent Development Director. W tej roli tworzył strategię rekrutacji i rozwoju budując Employer Branding, Programy Graduackie, sukcesję oraz programy oceny i rozwoju kompetencji w Polsce oraz regionie CEE.

W 2008 roku Andrzej dołączył do firmy Diageo, gdzie pełnił funkcję Dyrektora HR na Polskę, a następnie także na rynki dystrybucyjne Europy Centralno – Wschodniej. Był odpowiedzialny za strategię dotyczącą zasobów ludzkich i jej wdrażanie w całej organizacji.

Pod koniec 2010 roku dołączył do Microsoft na stanowisko Dyrektora HR realizując strategię rozwoju kapitału ludzkiego oraz koordynował szkolenia rozwoju kluczowych kompetencji na poziomie CEE. W tym czasie Microsoft uzyskiwał każdego roku tytuł Great Place to Work oraz dwukrotnie wygrywał w swoich kategoriach.

Do Grupy Żywiec Andrzej dołączył w kwietniu 2016 roku na stanowisko Dyrektora Personalnego w randze Członka Zarządu. Grupa Żywiec jest częścią globalnego koncernu Heineken, zatrudnia w Polsce ponad 2000 osób, łączy tradycję i innowacyjność, warzy piwo w pięciu browarach i posiada szerokie portfolio doskonale rozpoznawalnych marek.

Andrzej jest absolwentem Wydziału Chemii oraz Studium Zarządzania i Biznesu na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Jest jednym z współzałożycieli HRInfluencers, wykładowcą na studiach MBA oraz międzynarodowych konferencjach HR Summit Europe.

Pasją Andrzeja jest tenis, narty i piłka nożna oraz spędzanie aktywnie czasu z rodziną i bliskimi.

HR DATA FORUM 2022

17 lutego 2022
www.hrdataforum.pl

ORGANIZATOR KONFERENCJI

Evention sp. z o.o
Rondo ONZ 1
Warszawa, Polska
www.evention.pl

KONTAKT

Weronika Warpas
m: +48 570 611 811
e: weronika.warpas@evention.pl

© 2022 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.